23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 246-516714
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Specialiseret personbefordring ad vej


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Fanø Kommune
Skolegade 5-7
Att: Jacob Kristian Bay
6720 Fanø
Danmark
Mailadresse: bgsejb@fanoe.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.fanoe.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Kontrakt om rute- og visiteret kørsel
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Fanø Kommune
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakt om offentlig servicetrafik, dels på en åben busrute på Fanø, dels i form af visiteret kørsel til læge/speciallæge, aktivitets- og genoptræningstilbud, specialskoler i Esbjerg samt evt. individuel handicapkørsel for svært bevægelseshæmmede. Al kørsel foregår i Fanø Kommune, undtagen befordringen af elever til skoler i Esbjerg.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2017/S 170-349595 af 1.9.2017

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.10.2017
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
Antal bud modtaget elektronisk: 0
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

De Blå Busser
Snedkervej 4
6710 Esbjerg
Danmark
Telefon: +45 75150088

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.10.2017
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Esbjerg Taxa
Lillebæltsvej 15
6715 Esbjerg N
Danmark
Telefon: +45 75144500

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.12.2017

Send til en kollega

0.047