Fakta om udbudet
EU-nr
2017/S 246-516714
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud
Specialiseret personbefordring ad vej
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Fanø Kommune
Skolegade 5-7
Att: Jacob Kristian Bay
6720 Fanø
Danmark
Mailadresse: bgsejb@fanoe.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.fanoe.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Kontrakt om rute- og visiteret kørsel
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Fanø Kommune
NUTS-kode
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Fanø Kommune
NUTS-kode
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakt om offentlig servicetrafik, dels på en åben busrute på Fanø, dels i form af visiteret kørsel til læge/speciallæge, aktivitets- og genoptræningstilbud, specialskoler i Esbjerg samt evt. individuel handicapkørsel for svært bevægelseshæmmede. Al kørsel foregår i Fanø Kommune, undtagen befordringen af elever til skoler i Esbjerg.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
60130000
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2017/S 170-349595 af 1.9.2017
Del V: Kontrakttildeling
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.10.2017
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
Antal bud modtaget elektronisk: 0
Antal bud modtaget elektronisk: 0
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
De Blå Busser
Snedkervej 4
6710 Esbjerg
Danmark
Telefon: +45 75150088
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.10.2017
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Esbjerg Taxa
Lillebæltsvej 15
6715 Esbjerg N
Danmark
Telefon: +45 75144500
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2)
Indgivelse af klager
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.12.2017