23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 011-021301
Offentliggjort
17.01.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Langeland Kommune

Kørsel af ældre og handicappede borgere til og fra kommunens institutioner 2017


Langeland Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Langeland Kommune
29188955
Fredensvej 1
Rudkøbing
5900
Danmark
Kontaktperson: Conny Hanne Nielsen
Telefon: +45 63516036
E-mail: cn@langelandkommune.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76499560.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.langelandkommune.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kørsel af ældre og handicappede borgere til og fra kommunens institutioner 2017

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Langeland Kommune ønsker at indgå aftale på daglig samkørsel af ældre og handicappede borgere til dagcentre og beskyttet værksted samt flere gange ugentlig kørsel til voksen specialundervisning, i henhold til Serviceloven og kørsel til Voksen Special Undervisning i henhold til Undervisningsloven.

Opgaven er opdelt i 6 delaftaler. Der køres i ruter på samtlige delaftaler med afregning pr. kørte kilometer.

Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler.

Der skal indgås en 4-årig aftale med mulighed for forlængelse på 2 gange 12 måneder.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 9 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Samkørsel til dagcenter på Stigtebo i Lohals

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel til og fra Stigtebo med max. 12 borgere pr. åbningsdag pr. dagcenter. Kørslen er i oplandet og nærområdet til dagcentret.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

• Delaftale 2: Samkørsel til dagcenter på Rudkøbing Plejehjem i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel til og fra Rudkøbing med max. 12 borgere pr. åbningsdag pr. dagcenter. Kørslen er i oplandet og nærområdet til dagcentret.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

• Delaftale 3: Samkørsel til dagcenter på Lindelse Plejecenter i Lindelse

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel til og fra Lindelse med max. 12 borgere pr. åbningsdag pr. dagcenter. Kørslen er i oplandet og nærområdet til dagcentret.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

• Delaftale 4: Samkørsel til beskyttet værksted i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel med ca. 20 forskellige brugere til og fra kommunens beskyttede værksted.

Borgerne er bosiddende i Svendborg, på Tåsinge samt Langeland.

Delaftalen er opdelt i 3 ruter:

— Svendborg og Tåsinge,

— Nord for Rudkøbing og byområdet i Rudkøbing,

— Syd for Rudkøbing. Der skal køres ca. 236 dage om året. Der er ferie lukket 14 dage i sommerferien, alle helligdage og weekends, dagen efter Kristi Himmelfart samt mellem jul og nytår.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

• Delaftale 5: Samkørsel til Voksen Special Undervisning på Værkstedsgården i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel med ca. 4 borgere 2 gange pr. uge til og fra kommunens Voksen Special Undervisning (Værkstedsgården).

Kørslen er opdelt i 2 ruter:

— Nord for Rudkøbing og byområdet i Rudkøbing,

— Syd for Rudkøbing.Der skal køres 2 gange om ugen. Året er opdelt i 3 semestre:

a) 1. januar – 30. april,

b) 1. maj – 31. august,

c) 1. september – 31. december.

Der er lukket for undervisning i hele juli måned, alle helligdage og weekends, dagen efter Kristi Himmelfart, mellem jul og nytår samt de tre dage før påsken.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

• Delaftale 6: Samkørsel til Hjerneskade Caféen på Værkstedsgården i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel med ca. 4 borgere 2 gange pr. uge til og fra kommunens Hjerneskade Cafe (Værkstedsgården).

Caféen er lukket i hele juli måned, alle helligdage og weekends, dagen efter Kristi Himmelfart, mellem jul og nytår samt de tre dage før påsken.

Borgerne er herboende på Langeland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 218-453415
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1 - Samkørsel til dagcenter på Stigtebo i Lohals

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Bergholdt A/S
Kulepilevej 1
Rudkøbing
5900
Danmark
Telefon: +45 62511455
E-mail: mail@bergholdt-as.dk
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

• Delaftale 2: Samkørsel til dagcenter på Rudkøbing Plejehjem i Rudkøbing

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
Vester-Skerninge
5762
Danmark
Telefon: +45 62242048
Fax: +45 62244058
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

• Delaftale 3: Samkørsel til dagcenter på Lindelse Plejecenter i Lindelse

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
Vester-Skerninge
5762
Danmark
Telefon: +45 62242048
Fax: +45 62244058
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

• Delaftale 4: Samkørsel til beskyttet værksted i Rudkøbing

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
Vester-Skerninge
5762
Danmark
Telefon: +45 62242048
Fax: +45 62244058
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

• Delaftale 5: Samkørsel til Voksen Special Undervisning på Værkstedsgården i Rudkøbing

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
Vester-Skerninge
5762
Danmark
Telefon: +45 62242048
Fax: +45 62244058
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 6
Betegnelse:

• Delaftale 6: Samkørsel til Hjerneskade Caféen på Værkstedsgården i Rudkøbing

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Bergholdt A/S
Kulepilevej 1
Rudkøbing
5900
Danmark
Telefon: +45 62511455
E-mail: mail@bergholdt-as.dk
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/01/2018

Send til en kollega

0.063