23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 017-034843
Offentliggjort
25.01.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Silkeborg Kommune

Høring: ad hoc buskørsel


Silkeborg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Silkeborg Kommune
29189641
Søvej 1
Silkeborg
8600
Danmark
Kontaktperson: Mille Reggelsen
Telefon: +45 89701632
E-mail: mille.reggelsen@silkeborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79711949.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://silkeborgkommune.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79711949.aspx

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring: ad hoc buskørsel

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Silkeborg Kommune har, i forbindelse med et kommende udbud på etablering af et dynamisk indkøbssystem på indkøb af ad hoc buskørsel, valgt at sende dele af materialet i offentlig høring. Formålet hermed er, at sikre, at ordregivers ønsker matcher markedets kunnen.

Høringen vil blive foretaget elektronisk. Det betyder, at tilbudsgiverne skal afgive høringssvar elektronisk via Mercell Sourcing Services hjemmeside på www.mercell.com.

På fanen Kommunikation bedes du uploade din besvarelse på høringsmaterialet inden manden d. 12. februar 2018 kl. 12.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Et dynamisk indkøbssystem er en elektronisk indkøbsproces, hvor hver enkel ad hoc buskørsel vil blive sendt i konkurrence blandt deltagere i systemet.

Det dynamiske indkøbssystem omfatter buskørsel af ordregivers ad hoc kørsler. Dette kan f.eks. være udflugter, hvor ordregiver ikke er aftalebelagt på anden vis. Taxakørsel, kørsel af specialelever, befordring af handicappede, befordring til genoptræning, befordring af tale/hørebørn mv. er ikke omfattet af udbuddet.

Det er ordregivers ønske, at få elimineret så mange uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet som muligt, inden udbudsrunden, samt få tilpasset materialet således, at spørgsmål/svar i selve udbudsrunden kan holdes på et minimum.

Vær opmærksom på, at det offentliggjorte materiale i forbindelse med denne høring, er et udkast. Der kan således ske ændringer i materialet inden udbudsrunden. Dialogen og udkastet i forbindelse med høringen, kan ikke anvendes til fortolkning af det endelige udbudsmateriale.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
23/01/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/01/2018

Send til en kollega

0.047