23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 028-060988
Offentliggjort
09.02.2018
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Boligselskabet Islevtoften II, Rødovre Almennyttige Boligselskab v/ DAB afdeling 2314

Vindere

Flytteudbud i forbindelse med genhusning af Islevtoften II

(10.05.2019)
ADAM Transport A/S
Hvidovre

Flytteudbud i forbindelse med genhusning af Islevtoften II


Boligselskabet Islevtoften II, Rødovre Almennyttige Boligselskab v/ DAB afdeling 2314

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Boligselskabet Islevtoften II, Rødovre Almennyttige Boligselskab v/ DAB afdeling 2314
Finsensvej 33
Frederiksberg
2000 Frederiksberg
Danmark
Kontaktperson: Jane Nelson
E-mail: jne@dabbolig.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dabbolig.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://app.byggeprojekt.dk/public/1355-Islevtoften_2
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
DOMINIA AS
Ved Vesterport 6, 3. sal
København V
1612
Danmark
Kontaktperson: Gitte Byskov Jensen
Telefon: +45 33434585
E-mail: gbj@dominia.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dominia.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://app.byggeprojekt.dk/public/1355-Islevtoften_2
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Flytteudbud i forbindelse med genhusning af Islevtoften II

II.1.2) Hoved-CPV-kode
63100000 - MD05
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Flytning af møbler og indbo samt opmagasinering i forbindelse med genhusning af 130 rækkehuse og 96 lejligheder i Rødovre. Boligerne skal totalrenoveres, hvorfor der er behov for genhusning.

Ydelsen omfatter:

- Udflytning af beboernes indbo til genhusningsbolig i Rødovre Kommune,

- Tilbageflytning af beboernes indbo fra genhusningsbolig til Islevtoften II,

- Opbevaring af dele af beboernes indbo på flytteforretningens lager, inkl. levering af containere hertil,

- Kommunikation og samarbejde med beboerkoordinator, byggeledelse, rådgivere og beboerne,

- Naturlige biydelser i forbindelse med boligflytning.

Sagen er estimeret til at vare 3 år og er opdelt i 3 etaper. Antallet af genhusninger varierer fra etape til etape.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 - MD05
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

Juelsmindevej 91-199.

Fortvej 22-49.

Rødovrevej 329-335.

2610 Rødovre

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se pkt ll.1.4.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Proces / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 39
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Det europæiske fællesdokument til ansøgning om prækvalifikation (kaldet ESPD) skal udfyldes i forbindelse med ansøgning om prækvalifikation. ESPD-dokumentet er en xml-fil, som findes på Byggeprojekt.dk.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Leverandørens gennemsnitlige årsomsætning for de seneste 3 regnskabsår skal oplyses i ESPD'en del VI pkt. B.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Den gennemsnitlige årsomsætning for de seneste 3 regnskabsår skal minimum være 5 mio. kr.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Leverandøren skal levere 5 referencer af lignende karakter eller størrelse som Islevtoften II. Referencer må ikke være ældre end 5 år, dvs. at den skal være påbegyndt inden for de seneste 5 år. Referencen skal indeholde oplysning om kundens navn, kontraktsum, tidsperiode for opgavens udførelse og en kort beskrivelse af ydelserne på sagen.

Lignende sager skal betragtes som sager der viser erfaring med flytning af boliger hvor koordinering med beboerne var påkrævet, eller viser erfaringer med flytningsopgaver i samme økonomiske størrelsesorden som Islevtoften II.

Referencen indskrives direkte i ESPD-filen. Alternativ kan referencerne vedlægges som et separat dokument.

Oplysning af antal ansatte for de seneste 3 år.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

3 lignende sager inden for de seneste 5 år.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 15/03/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 13/04/2018
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 10/01/2019
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

A. Udbudsmaterialet er fuldt tilgængeligt og gratis fra prækvalifikationens start, og kan hentes ved at registreresig på webportalen Byggeprojekt.dk via følgende link. https://app.byggeprojekt.dk/public/1355-Islevtoften_2

Efter registreringen vil du modtage en mail fra Byggeprojekt.dk med login og adgangskode.

Selvom man har registreret sig på Byggeprojekt.dk, er man ikke forpligtet til at anmode om prækvalifikation. Bemærk, kun én person hos ansøger kan anmode om prækvalifikation.

B. Ønsker en ansøger at ansøge prækvalifikation, gøres det ved at udfylde et ESPD-dokument, som er et foreløbigt bevis for at ansøger opfylder krav om udelukkelsesgrunde, egnethed og udvælgelse blandt konditionsmæssige ansøgere.

C. ESPD-dokumentet er en xml-fil som findes på Byggeprojekt.dk i mappen ’Udbudsannonce og ESPD’.

Bemærk, det er xml-filen i den pågældende mappe, som skal anvendes. Filen downloades på egen computer, og åbnes via hjemmesiden.

https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=da. Når xml-filen er udfyldt, eksporteres filen til en pdf-fil, som nu udgør prækvalifikationsansøgning.

D. Ønsker en ansøger at benytte underleverandører, skal ansøger sikre, at underleverandøren også har udfyldt en ESPD. ESPD’er for ansøger og underleverandør uploades samlet af ansøger.

E. Ved tekniske spørgsmål til Byggeprojekt.dk om f.eks. upload, adgang o. lign., kan Byggeprojekt.dk support kontaktes.

F. Efter prækvalifikationsrunden har kun de prækvalificerede adgang til udbuddet.

G. Ansøgningen uploades til Byggeprojekt.dk som én samlet fil i PDF-format.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Nævnens Hus
NævneneshHus, Tolbodgade 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/02/2018

Send til en kollega

0.047