Fakta om udbudet
Udbyder
Hovedstadens Beredskab I/S
Udbud af lastvogns chassiser
Hovedstadens Beredskab I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35440178
Bag Rådhuset 3
København V
1550
Danmark
Kontaktperson: Bent Hansen
E-mail: benhan@hbr.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76776513.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hovedstadensberedskab.dk/
Del II: Genstand
Udbud af lastvogns chassiser
Udbuddet omfatter en rammeaftale om levering af lastvognschassiser til brug ved Ordregivers beredskabsindsatser.
Rammeaftalens løbetid er 48 antal måneder fra aftaleindgåelsen.
Det forventede forbrug i rammeaftalens løbetid er ca. 10 lastvognschassiser. Det estimerede antal er ikke et udtryk for, at Ordregiver garanterer at aftage det fulde antal i rammeaftalens løbetid.
Ordregiver vil indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale med én leverandør, jf. udbudslovens § 97.
Hovedstaden.
Udbuddet omfatter en rammeaftale om levering af lastvogns chassiser til brug ved Ordregivers beredskabsindsatser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af lastvogns chassiser
Tåstrupgårdsvej 32
Taastrup
2630
Danmark
Telefon: +45 61225901
E-mail: pernille.madsen@volvo.com
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk