Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Delkontrakt 2 - sproggrupper, idrætskørsel, svømmekørsel og udflytterbaser
(12.06.2018)
De Blå Busser
Esbjerg
Delkontrakt 1 - kørselsbehov, særlige foranstaltninger og modtagerklasser
(12.06.2018)
Esbjerg Taxa Busser A/S
Esbjerg
Delkontrakt 2 - sproggrupper, idrætskørsel, svømmekørsel og udflytterbaser
(12.06.2018)
Esbjerg Taxa Busser A/S
Esbjerg
Delkontrakt 1 - kørselsbehov, særlige foranstaltninger og modtagerklasser
(12.06.2018)
De Blå Busser
Esbjerg
Udbud på skolekørsel og anden rutekørsel for Børn & Kultur
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
Telefon: +45 76161448
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81270489.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81270489.aspx
Del II: Genstand
Udbud på skolekørsel og anden rutekørsel for Børn & Kultur
Udbuddet vedrører skolekørsel samt anden rutekørsel til Børn & Kultur til alle afdelinger og institutioner under Børn & Kultur ved Esbjerg Kommune (herefter benævnt ordregiver). Der er tale om både planlægning og udførsel af kørslen.
Kontrakten vil være obligatorisk og dermed bindende for alle afdelinger og institutioner under Børn & Kultur hos ordregiver.
Udbuddet er opdelt i følgende delkontrakter:
— -Delkontrakt 1: Børn med kørselsbehov, børn med særlige foranstaltninger samt børn til modtagerklasser,
— -Delkontrakt 2: Børn til sproggrupper, idrætskørsel, svømmekørsel samt kørsel til udflytterbaser under Dagtilbud.
Kontrakten vil blive indgået som en seksårig kontrakt med start d. 1. august 2018.
Delkontrakt 1 - kørselsbehov, særlige foranstaltninger og modtagerklasser
Esbjerg Kommune.
Ordregiver er ifølge Folkeskolelovens § 26 forpligtet til at befordre elever til og fra undervisning. Der er tale om befordring af elever i alderen fra 5 år og opefter, som ikke har mulighed for at anvende offentlige befordringsmidler.
Delkontrakten omfatter:
— -Børn med kørselsbehov,
— -Børn til særlige foranstaltninger/specialklasser,
— -Børn til modtagerklasser.
Der skal ske samkørsel i det omfang, det kan lade sig gøre. Det er således ordregivers opgave at planlægge og koordinere kørslen på den mest hensigtsmæssige måde.
Kørslen vil som altovervejende hovedregel foregå til kl. 08:00 om morgenen og hjem igen kl. 14:00 og 15:00. Der er dog enkelte solokørsler, der skal foregå mellem disse tidspunkter.
Det samlede forbrug af kørsel omfattet af delkontrakten forventes på årsbasis at udgøre cirka 8 000 000,00 DKK ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Delkontrakt 2 - sproggrupper, idrætskørsel, svømmekørsel og udflytterbaser
Esbjerg Kommune.
Under delkontrakt 2 er kørsel af skolebørn og daginstitutioner, der i høj grad sker efter at delkontrakt 1’s kørsel er foretaget, dvs. tidligst fra kl. 08:00. På samme vis forventes kørslen at være afsluttet kl. 15:00.
Dagtilbud har i perioder kørsel til udflytterbaser, enten som en fast del af dagtilbuddet, eller hvor der eksempelvis sker renovering og ombygning af en institution. Der er som udgangspunkt behov for mellem en og tre busser dagligt til kørsel for Dagtilbud, men det kan variere.
Kontrakten omfatter således:
— -Børn til sproggrupper,
— -Idrætskørsel,
— -Svømmekørsel,
— -Børn til udflytterbaser.
Det samlede forbrug af kørsel omfattet af udbuddet forventes på årsbasis at udgøre cirka 1 100 000,00 DKK ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk