Fakta om udbudet
Udbyder
Esbjerg Kommune
Høring af krav til specialkørsel, læge-, speciallæge- samt genoptræningskørsel
Esbjerg Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
Telefon: +45 76161448
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81971398.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81971398.aspx
Del II: Genstand
Høring af krav til specialkørsel, læge-, speciallæge- samt genoptræningskørsel
Esbjerg Kommune vil primo 2018 udbyde flere typer af kørselsopgaver. Dette høringsmateriale drejer sig om tre typer af kørsler:
— - Specialkørsel (delaftale 1),
— - Læge- og speciallægekørsel (delaftale 2),
— - Genoptræningskørsel (delaftale 3). På baggrund af det kommende udbudsmaterialet, vil der blive indgået en rammeaftale, hvor tilbudsgiver skal planlægge og udføre al kørsel, som ordregiver må have behov for, inden for det beskrevne område.
Kontrakten vil blive indgået som en fireårig aftale.
Esbjerg Kommune vil gerne opfordre alle potentielle tilbudsgivere om at kommentere høringsmaterialet, så det udbudsmateriale, som forventes at blive bekendtgjort i starten af april 2018, bliver så godt som muligt.
Ideer til optimeringstiltag, kommentarer til hvad der vurderes som værende fordyrende elementer, forslag til justeringer, der kan optimere kontrakten for tilbudsgiver og lignende vil være værdifulde for den videre proces.
Fristen for fremsendelse af høringssvar er d. 19.3.2018 og skal ske via Mercell.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger