23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 082-184018
Offentliggjort
27.04.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Faxe Affald A/S

Levering af delte og udelte affaldsbeholdere på 190 l og 240 l samt minicontainere på 40-660 l til Faxe Affald A/S


Faxe Affald A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Faxe Affald A/S
34084742
Jens Chr. Skous Vej 1
Haslev
4690
Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Larsen Thyrstrup
E-mail: lth@faxeforsyning.dk
NUTS-kode: DK021

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://faxeforsyning.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af delte og udelte affaldsbeholdere på 190 l og 240 l samt minicontainere på 40-660 l til Faxe Affald A/S

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44613700
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Levering, montering og klargøring samt udkørsel og samtidig hjemtagning af delte og udelte affaldsbeholdere ogminicontainere i Faxe Kommune for Faxe Affald A/S.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480
63100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK021
Hovedudførelsessted:

Faxe Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Levering af ca. 32 000 primært delte 190 l og 240 l affaldsbeholdere og udelte minicontainere på 400-660l i Faxe Kommune, inklusive montering, klargøring og udbringning af beholdere og hjemtagning af gamlebeholdere.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og præcision i beskrivelsen af planlægning, styring og udførelse af opgaven med klargøring og udkørsel / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Produktkvalitet, design og funktionalitet / Vægtning: 25
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontraktens løbetid.

Levering af ca. 17 000 ventilerede biospande og tilhørende bioposer til 5 års forbrug.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 045-097865
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud", LBK nr. 593 af 2.6.2016, med senere ændringer.

Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/04/2018

Send til en kollega

0.047