Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gmaqwxbggy
Udbyder
BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen
Vindere
Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger
(02.11.2018)
3x34 Transport a.m.b.a.
Dybendalsvænget 4
2630 Taastrup
Opdateringer
I.1
I stedet for:
BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen.
Læses:
Albertslund Boligselskab, afdeling 3703 Vest (AB Vest), c/o BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen
II.1.5
I stedet for:
6 000 000 DKK
Læses:
2 700 000 DKK
II.2.4
I stedet for:
Der skal dog regnes med, at der skal flyttes beboere fra 199 boliger, men idet antallet kan variere vil flytning afregnes pr. udført enhed.
Læses:
Der skal dog regnes med, at der skal flyttes beboere fra 184 boliger, men idet antallet kan variere vil flytning afregnes pr. udført enhed.
II.2.6
I stedet for:
6 000 000 DKK
Læses:
2 700 000 DKK
VI.4.3
I stedet for:
Klager skal være modtaget i Klagenævnet:
— Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har ofentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Læses:
Klager skal være modtaget i Klagenævnet:
— Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har ofentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger
BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29 96 63 89
Stationsparken 37
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Carsten Bai
Telefon: +45 60352615
E-mail: cba@bo-vest.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.bo-vest.dk
3729 5728
Sortenmosevej 19
Allerød
3450
Danmark
Kontaktperson: Hans Krogh
Telefon: +45 27618540
E-mail: hakr@niras.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.niras.dk/
Del II: Genstand
Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger
Leverancen omfatter en komplet flytteforretning i forbindelse med genhusning af 199 boliger i bebyggelsen Albertslund Boligforening, beliggende i Albertslund. Beboerne skal generelt genhuses i midlertidige boliger, i forbindelse med en gennemgribende renovering af boligerne, og skal herefter retur.
- Havrens Kvarter,
- Rugens Kvarter,
- Kløvrens Kvarter,
- Vindruens Kvarter,
- Æblets Kvarter',
- Koglens Kvarter,
- Kastanjens Kvarter,
- Robinievej 2.
Alle beliggende I 2620 Albertslund.
Leverancen omfatter en komplet flytteforretning i forbindelse med genhusning af 199 boliger i bebyggelsen Albertslund Boligforening. Albertslund Boligforening skal over en periode på ca. 2½- have gennemført en gennemgribende renovering af gårdhusene i de 5 ovennævnte kvarterer.
Albertslund Boligforening er en almen boligafdeling under BO-VEST. Bebyggelserne har 199 boliger, fordelt på 5 kvarterer. De 5 kvarterer er opført i 1960erne og hvert kvarter består af 37-44 boliger. I forbindelse med renoveringen skal alle beboere midlertidigt genhuses under arbejdets udførelse. Et ukendt antal boliger i afdelingen er tomme og vil blive brugt til genhusning. Endvidere er der boliger til genhusning i det nærliggende Robinielund. Det kan på nuværende tidspunkt ikke oplyses præcis hvilke og hvor mange boliger der vil være tomme i afdelingen, idet der hele tiden sker en hvis fraflytning og efterfølgende genudlejning af boligerne. Der skal dog regnes med, at der skal flyttes beboere fra 199 boliger, men idet antallet kan variere vil flytning afregnes pr. udført enhed.
Leverancen omfatter i hovedtræk:
— Udflytning af beboernes bohave til genhusningsbolig,
— Tilbageflytning af beboernes bohave fra genhusningsbolig til gårdhusene,
— Opmagasinering dele af beboernes indbo på flytteforretningens lager, inkl. levering af containere herfor,
— Kommunikation med bygherre, hovedentreprenør, rådgivere og beboerne,
— Naturlige biydelser i forbindelse med boligflytning.
Kontrakten vil løber over ca. 2½ år, og arbejdet udføres perioder af ca. 1-1,5 måneder, hvor der flyttes. På det idspunkter, hvor der er størst aktivitet skal der flyttes ca. 6 boliger om dagen i en periode over en måned. Den normale flytteaktivitet er ca. 3 boliger om dagen. Der er op til 48 boliger genhuset i Robinielunden og op til 12 boliger til genhusning i bebyggelsen, der renoveres sekventielt.
Udvælgelsen af de 5 virksomheder, der opfordres til at afgive tilbud, vil ske på grundlag af en vurdering af de afleverede oplysninger om virksomhedernes tekniske og faglige kapacitet, jf. punkt III.1.3.
Den anslåede værdi I II.1.5) og II.1.6) er et udtryk for et skøn, og usikkerheden vurderes til at være +/- 20%.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister.
1) Oplysning om ansøgervirksomhedens navn, CVR-nummer, adresse, telefonnummer, e-mailadresse,kontaktperson samt oplysninger om virksomhedens selskabsform og ejerskab udfyldes i de relevante dele a fESPD’en del II;
2) Ansøger skal opfylde de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 137, nr. 1, 2, 3, 4 & 6.
Hvis ansøgning om prækvalifikation afgives af et konsortium eller lignende sammenslutning af virksomheder mv.skal ESPD udfyldes for samtlige deltagere i konsortiet/sammenslutningen.
Hvis ansøger baserer sin økonomiske / finansielle (afsnit III.1.2) og / eller teknisk og faglig kapacitet (afsnit III.1.3)) på andre virksomheders ressourcer skal ESPD del II.C udfyldes. Virksomheder, som ansøger baserer sin ansøgning på, skal udfylde ESPD del II.A, II.B, del III A, B og C samt afsnit IV.C. Afleveret ESPD erstatter rådighedserklæring.
Der kan kun afleveres ét ESPD som overordnet afleveringskrav. Evt. supplerende ESPD’er uploades som supplerende filer.
Der ønskes oplyst samlet årsomsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Oplysningerne udfyldes i de relevante dele af ESPD’en del IV. punkt B.
ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at ansøger opfylder mindstekrav til egnethed i relation til økonomiskkapacitet. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for, at oplysningerne i ESPD er korrekte.
Når ordregiver forlanger det, skal der fremlægges følgende dokumentation for økonomisk kapacitet:
Erklæring om virksomhedens samlede omsætning i de tre seneste disponible regnskabsår, afhængig af hvornår virksomheden blev etableret eller startede sin virksomhed, hvis tallene for denne omsætning foreligger. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal oplysningerne afgives for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen. Baserer virksomheden sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen (f.eks. et moder-, søsterselskab eller en underleverandør), skal oplysningerne ligeledes afgives for disse enheder.
Tilbudsgiverens omsætning i hvert af de seneste 3 regnskabsår skal minimum være 10 000 000 DKK.
Referenceliste med beskrivelse af opgaver af samme eller lignende karakter og størrelse som den udbudte og som tilbudsgiveren har udført inden for de seneste 3 år. Referencelisten skal maksimalt indeholde 5 referencer og skal indeholde en beskrivelse af opgavens størrelse og indhold, samt oplysninger om kundens navn, kontraktsum og tidsperioden for opgavens udførelse, anføres i ESPD´ens del IV.C. Hvis tilbudsgiverens virksomhed har eksisteret i mindre end 3 år, skal referencelisten kun omfatte de år, som virksomheden har eksisteret.
Mindstekrav til referencer er at tilbudsgiver kan dokumentere reference til mindst 3 lignende opgaver, udførtinden for de seneste 3 år. Det vil sige at virksomheden skal kunne dokumenter at de har flyttet beboere i dette omfang.
ABService 2003 med bygherrens tilføjelser og fravigelser er gældende for kontrakten. Øvrige krav vil fremgå afudbudsmaterialet.
Såfremt ordren tildeles en sammenslutning af virksomheder, skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en befuldmægtiget (oplyses ved afgivelse af tilbud).
Der gælder arbejdsklausul om at de ansatte, som leverandøren og dennes underleverandører beskæftiger i Danmark med henblik på kontraktens opfyldelse har løn- og ansættelsesforhold, som ikke er mindre gunstige end de løn- og ansættelsesforhold, der i henhold til kollektiv overenskomst, lovgivning eller administrativeforskrifter gælder for arbejde af samme art indenfor vedkommende fag eller industri på den egn, hvor arbejdet udføres. Der henvises til udbudsmaterialet for nærmere beskrivelse af arbejdsklausul.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dette udbud vil blive afholdt digital via internetportalen iBinder.
Aflevering af tilbud kan således kun ske via iBinder. Upload af tilbud skal gøres under fanebladet "Ansøgning".
Tilbudsgiver skal oprette sig som burger på iBinder på www.iBinder.com
Adgang til iBinder fås ved at følge linket: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gmaqwxbggy
På ibinder.com vil der være vejledninger til hvordan iBinder benyttes.
Evt. spørgsmål til brug af IBinder bedes rettet til iBinder-support på telefon: +45 89887830 eller mail: support@ibinder.dk
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
København
Danmark
Klager skal være modtaget i Klagenævnet:
- Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af en klage til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden og hvis dette ikke er tilfældet, angive om der begæres opsættende virkning af klagen.
Klagen skal vedlægges et klagegebyr. Se i det hele Klagenævnet for Udbuds klagevejledning: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk