Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Sofie Ørsted
E-mail: fw6j@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74585044.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kejd.dk/
Del II: Genstand
Bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af vejhjælp.
Leverandøren skal kunne håndtere alle standard vejhjælpsydelser, herunder, men ikke begrænset til: Starthjælp, Bugsering, Bjærgning, Fritrækning, Låseservice/døroplukning, Hjulskifte/punktering, Reparation på stedet, Udbringning af brændstof, Transport af fører og evt. passagerer.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Vejhjælp
Trindsøvej 4-10
Århus C
8000
Danmark
Telefon: +45 89483404
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet en eller flere udelukkelsesgrunde
Nævnt i Udbudslovens § § 135, 136 og 137 nr. 1, 2, 3 og 7 (se herom i udbudbetingelserne).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk