Fakta om udbudet
Udbyder
Syddjurs Kommune
Kørsel til dagcentre i Syddjurs Kommune
Syddjurs Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Klaus Dannemarre
Telefon: +45 87535231
E-mail: klds@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.syddjurs.dk
Del II: Genstand
Kørsel til dagcentre i Syddjurs Kommune
Udbuddet vedrører indgåelse af aftale om kørsel af visiterede borgere til og fra 4 dagcentre, beliggende i Syddjurs Kommune.
Syddjurs Kommune.
Udbuddet vedrører indgåelse af aftale om kørsel af visiterede borgere til og fra 4 dagcentre, beliggende i Syddjurs Kommune. Der ønskes 4 busser til at varetage denne kørsel.
Aftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kørsel til dagcentre i Syddjurs Kommune
20153709
Sintrupvej 21B
Brabrand
8220
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit ”Udelukkelse”). Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):
- Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,
- Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf.udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5,
- Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf.udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6
Tilbuddet skal indeholde dokumentation for tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter lovbekendtgørelse om buskørsel nr. 150 af 12.11.2012 med senere ændringer.
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk