23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 164-375472
Offentliggjort
28.08.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Herlev Kommune

Udbud af visiteret kørsel på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune


Herlev Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 162-370537)

Legal Basis:

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Herlev Kommune
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
Danmark
Kontaktperson: Mehtap Aycin Mola
Telefon: +45 44527039
E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90338743.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af visiteret kørsel på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter en rammeaftale på kørsel af visiterede borgere på ældre- og genoptræningsområdet i Herlev Kommune.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/08/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 162-370537

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.2.7)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Slut
I stedet for:
Dato: 31/12/2020
Læses:
Dato: 31/12/2021
Afsnit nummer: II.1.5)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Værdi eksklusive moms
I stedet for:
Læses:

7 600 000,00

Afsnit nummer: II.2.6)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Værdi eksklusive moms
I stedet for:
Læses:

7 600 000,00

Afsnit nummer: II.2.7)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af forlængelser
I stedet for:

Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder.

Læses:

Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 1 x 12 måneder.

Afsnit nummer: II.2.11)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af optioner
I stedet for:

Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder.

Læses:

Ordregiveren har en option på forlængelse af rammeaftalen i 1 x 12 måneder.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Af udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.1) er kravet til egnetheden til at udøve erhvervsaktivitet ikke oplyst. Minimumskravene til afsnit III.1.1 er følgende:

— Tilbudsgiver har autorisation for udførelse af hvervet, jf. LBK nr. 1050 af 12.11.2012 om tilladelse til buskørsel.

I udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.2 og III.1.3 er der i forbindelse med minimumskravene til økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet henvist til udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet. Minimumskravene til afsnit III.1.2 og III.1.3 er følgende:

Økonomisk og finansiel kapacitet:

— En gennemsnitlig årsomsætning på minimum 10 000 000 DKK i de seneste 3 regnskabsår,

— En gyldig erhvervsansvarsforsikrings med en dækningssum på mindst 10 000 000 DKK for personskade og mindst 5 000 000 DKK for tingskade,

— En egenkapital for de seneste 3 reviderede årsregnskaber, som er positiv.

Teknisk og faglig kapacitet:

Tilbudsgiver skal oplyse om mindst 3 sammenlignelige referencer over de betydeligste kontrakter til offentlige myndigheder tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år. Referencerne skal dække tilsvarende arbejder/ydelser og bør indeholde oplysninger om følgende:

— overordnet karakteristik af rammeaftalen/kontrakten,

— samlet årsomsætning,

— tidspunkt for udførelsen,

— modtager af arbejdet/ydelsen.

Send til en kollega

0.048