23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 165-376712
Offentliggjort
29.08.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Indkøbsfællesskabet IFIRS

9277 Autoreservedele


Indkøbsfællesskabet IFIRS

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Indkøbsfællesskabet IFIRS
55960410
Skovvangen 28
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Jakob Roy Lægsgaard
Telefon: +45 60198521
E-mail: jal@ifirs.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86113581.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Uddannelsesinstitution
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

9277 Autoreservedele

Sagsnr.: 9277
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34330000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker tilbud på levering af autoreservedele til personbiler. Ordregiver indkøber og anvender reservedelene i uddannelsesøjemed.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34300000
34310000
34326000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver ønsker tilbud på levering af autoreservedele til personbiler. Ordregiver indkøber og anvender reservedelene i uddannelsesøjemed.

Produkterne bliver brugt i forbindelse med uddannelsesøjemed, hvorfor Ordregiver har en forventning om, at tilbudsgiver understøtter Ordregivers ansvar som uddannelsesinstitution af kommende automekanikere.

Nedenstående er en oplistning af alle varekategorier, som gør sig gældende ved udbuddet. For en yderligere inddeling af hvilke specifikke produkter der indgår på de enkelte delaftaler, se udbudsmaterialets afsnit 5 Kravspecifikation.

Kategori Sortiment

- Lygter og sidespejle: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Interiør, kontakter og aircondition: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Elektriske dele: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Gearkasse og transmission: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Motordele: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Undervogn og styretøj: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Bremsesystem: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Dæk og fælge: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Karosseridele: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Udstødningssystem, brændstof og køle: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Ruder: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Drivlinje: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,

- Tilbehør: Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment.

Kontrakten vil være gældende fra den 1.9.2018 til og med den 31.8.2020 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.

Ordregiver skal senest 3 måneder før rammeaftalens afslutning give Kontrakthaver besked om, hvorvidt man ønsker at gøre brug af optionen.

Valg af leverandør er ikke afsluttet, før rammeaftalen er underskrevet af begge parter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 098-222953
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

9277 Autoreservedele

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/08/2018

Send til en kollega

0.077