Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Vindere
Udbud af specialkørsel til Strandparkskolen for Børne og ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune
(29.12.2018)
VBT A/S
Hammerholmen 43 - 45 B
2650 Hvidovre
Udbud af specialkørsel til Strandparkskolen for Børne og ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
Telefon: +45 40950201
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/91470532.aspx
Del II: Genstand
Udbud af specialkørsel til Strandparkskolen for Børne og ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af kørsel strandparkskolen i Københavns Kommune. Den nuværende kontrakter vedr. specialkørsel udløber ved udgangen af 2018, og kontrakterne der udbydes i nærværende udbud skal træde i kraft fra 2.1.2019.
Ordregivers aftalekrav fremgår af udkast til rammeaftale (bilag A), mens de detaljerede krav til levering af kørsel, leverandøren oplysninger om de enkelte skoler/institutioner fremgår detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag B).
Rammeaftalen vil blive indgået for en periode på 2 år med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år.
København
Det samlede udbudsmeteriale består af følgende dokumenter:
Udbudsbetingelser der beskriver den processuelle ramme omkring udbud
— Bilag A. Udkast til rammeaftale med tilhørende bilag,
— Arbejdsklausul (bilag 1),
— Københavns Kommunens CSR-krav (bilag 2),
— Københavns Kommune krav til faktura og statistik (bilag 3),
— Bilag B. Kravspecifikation, der beskriver de krav, der stilles til leverandøren, kørslerne, samt oplysninger om de enkelte skoler/institutioner (bliver bilag 4 til rammeaftalen),
— Bilag C. Tilbudsskema for skolen, skal udfyldes og uploades i Mercell som en del af tilbuddet. (bliver bilag 5 til rammeaftalen),
— Bilag D Anonymiseret liste over de elever der skal køres, med deres adresser, således at ruter kan planlægges,
— Bilag E. Liste over tilbudsgivers køretøjer der bydes ind med på turen. Udfyldes og oploades i Mercell,
— Bilag F. Vejledning til forældre og institutioner vedr. kørsel til skole,
— Bilag G. Anfordringsgaranti vilkår der vil skulle være gældende ved stillelse af garanti på anfordringsvilkår.
Derudover skal leverandøren udfylde ESPD oplysninger her i Mercell.
Mulighed for forlængelse med 2 x 1 år.
Mulighed for forlængelse med 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1.
— Specifik gennemsnitlig omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 950 000 DKK, eller
— Specifik omsætning i det seneste afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum 950 000 DKK.
At omsætningen skal være "specifik" medføre, at omsætningen skal hidrøre fra det forretningsområde, som er omfattet af den udbudte rammeaftale, dvs. levering af specialkørsel.
2.
Endvidere er det et mindstekrav, at tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav:
— Erhvervsansvarsforsikring, som pr. forsikringsår har en forsikringsdækning på minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal have udført mindste 3 tilsvarende opgaver, hvor der er blevet leveret specialkørsel, dvs. kørsel med borgere der har særligt behov herunder behov for at blive hentet hjemme. Ordregiver skal selv have udført kørslen og ikke kun udført opgaven i underentreprise
Referencen skal indeholde: Beskrivelse af opgaven, kontraktsum, tidspunkt for udførelsen (dato for opstart og afslutning) og modtager af opgaven (kontaktoplysning på kontaktperson).
5.2.3 Egnethed for sammenslutninger af økonomiske aktører:
Hvis tilbuddet afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører:
— Skal de i sammenslutningen deltagende økonomiske aktører hver især angives klart og entydigt,
— Skal sammenslutningen udpege én fælles repræsentant eller ledende partner i relation til udbuddet,
— Må ingen af de i sammenslutningen deltagende økonomiske aktører være omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. i pkt. 5.1.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk