Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udflytterkørsel, rammekontrakter
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81663907.aspx
Del II: Genstand
Udflytterkørsel, rammekontrakter
Københavns Kommune udbyder hermed rammeaftaler for udflytterkørsel af børnehavebørn i offentligt EU-udbud.
Kørslen omfatter kørsel med børn i alderen 2 år og 10 måneder op til 6 år. Kørslen omfatter kørsel på hverdage tur/retur fra børnehavernes opsamlingssted til udflyttersted, som er beliggende enten i Københavns Kommune eller i en anden kommune. Der vil være behov for kørsel ca. 220 dage om året.
Rammeaftalen skal kunne dække ca. 90 ruter, som vil blive udbudt af ca. 8 - 10 omgange. Første mini udbud igangsættes, når der er indgået aftale med 10 - 14 leverandører på rammeaftalen. Enkelte ruter består af kørsel til og fra 2 eller flere institutioner.
De valgte leverandører vil være på rammeaftalen så længe, de kan leve op til de krav, der er stillet om materiel, personale, samarbejde etc. Miniudbud vil blive gennemført blandt de leverandører, der er på rammeaftalen, og der vil der blive indgået aftale med én leverandør pr. rute.
Der udbydes hermed rammekontrakter på udflytterkørsel i offentligt udbud. De ca 90 konkrete ruter vil blive tildelt efter en efterfølgende elektronisk auktion.
Kan forlænges med 2 x 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udflytterkørsel, rammekontrakter
Islevdalvej 110
Rødovre
2610
Danmark
Telefon: +45 45870111
E-mail: info@lynbyturistfart.dk
Fax: +45 45876255
NUTS-kode: DK011
Ramsøvejen 34 B
Gadstrup
4621
Danmark
Telefon: +45 46190094
E-mail: info@gadstrup.dk
NUTS-kode: DK011
Gammel Roskildevej 11
Ølstykke
3650
Danmark
Telefon: +45 47177346
E-mail: info@jyttesbus.dk
NUTS-kode: DK011
Paul Bergsøesvej 17
Glostrup
2600
Danmark
Telefon: +45 44929702
E-mail: dyssell@dyssell.dk
NUTS-kode: DK011
Kærhøjgaardsvej 46
Lynge
3540
Danmark
Telefon: +45 48188049
E-mail: info@broennums-turistfart.dk
NUTS-kode: DK011
Thorkildgårdsvej 5
Veksø
3670
Danmark
Telefon: +45 40950000
E-mail: info@dammtours.dk
NUTS-kode: DK011
Enebærhaven 43
Albertslund
2620
Danmark
Telefon: +45 43622300
E-mail: jens@kolls-turist.dk
Fax: +45 44910148
NUTS-kode: DK011
Bådehavnsgade 38
København
2450
Danmark
Telefon: +45 57804619
E-mail: carsten@veddeturistfart.com
NUTS-kode: DK011
K.P. Danøsvej 2
Holbæk
4300
Danmark
Telefon: +45 59440200
E-mail: dbe@ditobus.dk
NUTS-kode: DK011
Bådehavnsgade 38
København SV
2450
Danmark
Telefon: +45 70101117
E-mail: dania@larsenbus.dk
NUTS-kode: DK011
Jernholmen 20 - 22
Hvidovre
2650
Danmark
Telefon: +45 38881050
NUTS-kode: DK011
Bådehavnsgade 38
København Sv
2450
Danmark
Telefon: +45 43263600
E-mail: ll@larsenbus.dk
NUTS-kode: DK011
Amager Strandvej 16
København S
2300
Danmark
Telefon: +45 32660000
E-mail: lf@vikingbus.dk
NUTS-kode: DK011
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk