23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 190-430368
Offentliggjort
03.10.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

MOVIA

FR13 - Udbud af Flextrafik Rute


MOVIA

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
MOVIA
29896569
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Søren Brøgger Kock
E-mail: sbk@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/497669d2-2973-4daf-8604-62e2e7fbae45/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Offentlig servicetrafik iht. trafikselskabsloven

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

FR13 - Udbud af Flextrafik Rute

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud af Flextrafik Rute omhandler specialkørsel af borgere fra beskyttede værksteder, dagtilbud og lignende, hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler og omfatter kørsel i kommuner i Region Hovedstaden. Den samlede kørselsmængde i de 2 delaftaler vurderes at være ca. 35 000 timer i kontraktperioden af ca. 120 brugere. Det er et generelt krav, at chaufførerne har forståelse for og accept af brugergruppen og er uddannet til de særlige opgaver, som ansvaret for kørsel med handicappede indebærer. Operatøren skal kunne varetage ruteplanlægning og kommunikationen med institutioner og forældre/pårørende på et højt serviceniveau, således at kørslen udføres efter gældende servicekriterier og i forhold til de enkelte institutioners krav til kørslens udførelse. Stort set alle brugere kræver fast chaufførteam.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 17 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kirkebækskolen (Vallensbæk Kommune)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Kirkebækskolen. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 61 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Ruteplanlægning og Kommunikation / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 70
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Aktivitets- og samværstilbuddet Brønshøjvej og Hvepsereden - Brønshøjvej (Københavns Kommune)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af brugere til og fra Aktivitets- og samværstilbuddet Brønshøjvej og Hvepsereden - Brønshøjvej. Kørslen vurderes pt. at omfatte ca. 60 brugere på hverdage.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Ruteplanlægning og Kommunikation / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 70
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 150-344694
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Kirkebækskolen (Vallensbæk Kommune)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/09/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Handicap Befordring A/S
Greve
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 12 801 600.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Aktivitets- og samværstilbuddet Brønshøjvej og Hvepsereden - Brønshøjvej (Københavns Kommune)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/09/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Handicap Befordring A/S
Greve
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 131 750.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135, 136 og 137, nr. 1, 2, 3 og 6 finder anvendelse på udbuddet. Der henvises til udbudsmaterialets afsnit 1.4.

Et af udbudsdokumenterne (dataark) på udbudssiden, som indeholder særlige personfølsomme oplysninger, er blevet subtraheret for disse oplysninger. Disse oplysninger vil kunne fremsendes ved udfyldelse af Movias fortrolighedserklæring (udbudsbilag D), hvorefter dokumentet kan fremsendes til tilbudsgiveren.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage over ordregiver til Klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/10/2018
BREAKING
{{ article.headline }}
0.031|instance-web04