23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 211-483080
Offentliggjort
02.11.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen

Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger


BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen
29 96 63 89
Stationsparken 37
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Carsten Bai
Telefon: +45 60352615
E-mail: cba@bo-vest.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.bo-vest.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Boligselskab
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60112000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leverancen omfatter en komplet flytteforretning i forbindelse med genhusning af 199 boliger i bebyggelsen Albertslund Boligforening, beliggende i Albertslund. Beboerne skal generelt genhuses i midlertidige boliger, i forbindelse med en gennemgribende renovering af boligerne, og skal herefter retur.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 2 952 205.00 DKK / Højeste bud: 3 798 200.00 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

- Havrens Kvarter,

- Rugens Kvarter,

- Kløvrens Kvarter,

- Vindruens Kvarter,

- Æblets Kvarter,

- Koglens Kvarter,

- Kastanjens Kvarter,

- Robinievej 2.

Alle beliggende i 2620 Albertslund.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverancen omfatter en komplet flytteforretning i forbindelse med genhusning af 199 boliger i bebyggelsen Albertslund Boligforening. Albertslund Boligforening skal over en periode på ca. 2½- have gennemført en gennemgribende renovering af gårdhusene i de 5 ovennævnte kvarterer.

Albertslund Boligforening er en almen boligafdeling under BO-VEST. Bebyggelserne har 199 boliger, fordelt på 5 kvarterer. De 5 kvarterer er opført i 1960erne og hvert kvarter består af 37-44 boliger. I forbindelse med renoveringen skal alle beboere midlertidigt genhuses under arbejdets udførelse. Et ukendt antal boliger i afdelingen er tomme og vil blive brugt til genhusning. Endvidere er der boliger til genhusning i det nærliggende Robinielund. Det kan på nuværende tidspunkt ikke oplyses præcis hvilke og hvor mange boliger der vil være tomme i afdelingen, idet der hele tiden sker en hvis fraflytning og efterfølgende genudlejning af boligerne. Der skal dog regnes med, at der skal flyttes beboere fra 199 boliger, men idet antallet kan variere vil flytning afregnes pr. udført enhed.

Leverancen omfatter i hovedtræk:

— Udflytning af beboernes bohave til genhusningsbolig,

— Tilbageflytning af beboernes bohave fra genhusningsbolig til gårdhusene,

— Opmagasinering dele af beboernes indbo på flytteforretningens lager, inkl. levering af containere herfor,

— Kommunikation med bygherre, hovedentreprenør, rådgivere og beboerne,

— Naturlige biydelser i forbindelse med boligflytning.

Kontrakten vil løber over ca. 2½ år, og arbejdet udføres perioder af ca. 1-1,5 måneder, hvor der flyttes. På det idspunkter, hvor der er størst aktivitet skal der flyttes ca. 6 boliger om dagen i en periode over en måned. Den normale flytteaktivitet er ca. 3 boliger om dagen. Der er op til 48 boliger genhuset i Robinielunden og op til 12 boliger til genhusning i bebyggelsen, der renoveres sekventielt.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Den anslåede værdi I II.1.5) og II.1.6) er et udtryk for et skøn, og usikkerheden vurderes til at være +/- 20 %.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 104-237741
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
22/10/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
3x34 Transport a.m.b.a.
31713528
Dybendalsvænget 4
Taastrup
2630
Danmark
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 6 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 952 205.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Dette udbud vil blive afholdt digital via internetportalen iBinder.

Aflevering af tilbud kan således kun ske via iBinder. Upload af tilbud skal gøres under fanebladet "Ansøgning".

Tilbudsgiver skal oprette sig som burger på iBinder på www.iBinder.com

Adgang til iBinder fås ved at følge linket: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gmaqwxbggy

På ibinder.com vil der være vejledninger til hvordan iBinder benyttes.

Evt. spørgsmål til brug af IBinder bedes rettet til iBinder-support på telefon: +45 89887830 eller mail: support@ibinder.dk

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud, Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mælingsprocedure i Danmark
København
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager skal være modtaget i Klagenævnet:

- Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

Senest samtidig med indgivelse af en klage til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden og hvis dette ikke er tilfældet, angive om der begæres opsættende virkning af klagen.

Klagen skal vedlægges et klagegebyr. Se i det hele Klagenævnet for Udbuds klagevejledning: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/10/2018

Send til en kollega

0.047