Fakta om udbudet
Udbyder
BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen
Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger
BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 96 63 89
Stationsparken 37
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Carsten Bai
Telefon: +45 60352615
E-mail: cba@bo-vest.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.bo-vest.dk
Del II: Genstand
Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger
Leverancen omfatter en komplet flytteforretning i forbindelse med genhusning af 199 boliger i bebyggelsen Albertslund Boligforening, beliggende i Albertslund. Beboerne skal generelt genhuses i midlertidige boliger, i forbindelse med en gennemgribende renovering af boligerne, og skal herefter retur.
- Havrens Kvarter,
- Rugens Kvarter,
- Kløvrens Kvarter,
- Vindruens Kvarter,
- Æblets Kvarter,
- Koglens Kvarter,
- Kastanjens Kvarter,
- Robinievej 2.
Alle beliggende i 2620 Albertslund.
Leverancen omfatter en komplet flytteforretning i forbindelse med genhusning af 199 boliger i bebyggelsen Albertslund Boligforening. Albertslund Boligforening skal over en periode på ca. 2½- have gennemført en gennemgribende renovering af gårdhusene i de 5 ovennævnte kvarterer.
Albertslund Boligforening er en almen boligafdeling under BO-VEST. Bebyggelserne har 199 boliger, fordelt på 5 kvarterer. De 5 kvarterer er opført i 1960erne og hvert kvarter består af 37-44 boliger. I forbindelse med renoveringen skal alle beboere midlertidigt genhuses under arbejdets udførelse. Et ukendt antal boliger i afdelingen er tomme og vil blive brugt til genhusning. Endvidere er der boliger til genhusning i det nærliggende Robinielund. Det kan på nuværende tidspunkt ikke oplyses præcis hvilke og hvor mange boliger der vil være tomme i afdelingen, idet der hele tiden sker en hvis fraflytning og efterfølgende genudlejning af boligerne. Der skal dog regnes med, at der skal flyttes beboere fra 199 boliger, men idet antallet kan variere vil flytning afregnes pr. udført enhed.
Leverancen omfatter i hovedtræk:
— Udflytning af beboernes bohave til genhusningsbolig,
— Tilbageflytning af beboernes bohave fra genhusningsbolig til gårdhusene,
— Opmagasinering dele af beboernes indbo på flytteforretningens lager, inkl. levering af containere herfor,
— Kommunikation med bygherre, hovedentreprenør, rådgivere og beboerne,
— Naturlige biydelser i forbindelse med boligflytning.
Kontrakten vil løber over ca. 2½ år, og arbejdet udføres perioder af ca. 1-1,5 måneder, hvor der flyttes. På det idspunkter, hvor der er størst aktivitet skal der flyttes ca. 6 boliger om dagen i en periode over en måned. Den normale flytteaktivitet er ca. 3 boliger om dagen. Der er op til 48 boliger genhuset i Robinielunden og op til 12 boliger til genhusning i bebyggelsen, der renoveres sekventielt.
Den anslåede værdi I II.1.5) og II.1.6) er et udtryk for et skøn, og usikkerheden vurderes til at være +/- 20 %.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Albertslund Boligforening - begrænset udbud af flytteforretning i.f.m. genhusning af 199 boliger
31713528
Dybendalsvænget 4
Taastrup
2630
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Dette udbud vil blive afholdt digital via internetportalen iBinder.
Aflevering af tilbud kan således kun ske via iBinder. Upload af tilbud skal gøres under fanebladet "Ansøgning".
Tilbudsgiver skal oprette sig som burger på iBinder på www.iBinder.com
Adgang til iBinder fås ved at følge linket: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gmaqwxbggy
På ibinder.com vil der være vejledninger til hvordan iBinder benyttes.
Evt. spørgsmål til brug af IBinder bedes rettet til iBinder-support på telefon: +45 89887830 eller mail: support@ibinder.dk
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
København
Danmark
Klager skal være modtaget i Klagenævnet:
- Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af en klage til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden og hvis dette ikke er tilfældet, angive om der begæres opsættende virkning af klagen.
Klagen skal vedlægges et klagegebyr. Se i det hele Klagenævnet for Udbuds klagevejledning: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk