Fakta om udbudet
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune
Ikast-Brande Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189617
Rådhuset, Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Marit Lund
Telefon: +45 99604000
E-mail: marlu@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune omfatter følgende områder:
- Kørsel til/fra læge/speciallæge,
- Kørsel i forbindelse med bevilling af kropsbårne hjælpemidler samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever,
- Kørsel til/fra træning,
- Kørsel til/fra daghjem,
- Kørsel til/fra specialundervisning og institution,
- Kørsel til/fra aktivitetscentre og STU.
Delaftale 1A+1B+1C
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere bosat i Distrikt Brande, Distrikt Ikast og Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 2
Kørsel i forbindelse med bevilling af kropsbårne hjælpemidler for borgere samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever – bosat i Ikast-Brande Kommune.
Delaftale 3A+3B+3C
Kørsel til/fra træning for borgere bosat i Distrikt Brande, Distrikt Ikast og Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 4A
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Brande.
Delaftale 4A løber kun i perioden 1.10.2020 – 31.12.2022, men med option på at starte tidligere, hvis ordregiver ønsker det. En tidligere start forventes dog ikke at blive aktuelt.
Delaftale 4B
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Ikast.
Delaftale 4C
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 5A+5B+5C
Kørsel til/fra specialundervisning og institution for børn bosat i Distrikt Brande, Distrikt Ikast og Distrikt Nørre-Snede.
Delaftale 6
Kørsel til/fra aktivitetscentre samt STU beliggende i Ikast-Brande Kommune.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1A+1B+1C
15030399
Herning
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2
15030399
Herning
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3A+3B+3C
15030399
Herning
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4A
25727495
Ejstrupholm
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4B
25727495
Herning
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4C
65864010
Greve
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5A+5B+5C
25727495
Ejstrupholm
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 6
15030399
Herning
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt (med kopi af klagen med bilag) underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud.
EU-udbud:
- En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret,
- Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet:
- - Inden 45 kalenderdage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt;
- - Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt
baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
- - Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil
indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale,
- - Har ordregiveren fulgt proceduren i håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i Klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk