23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 240-547869
Offentliggjort
13.12.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Norddjurs Kommune

Udbud på levering og på operationel leasing af kølebiler til Randers og Norddjurs Kommuner


Norddjurs Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Tove Zacher Sørensen
Telefon: +45 89593302
E-mail: tbzs@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/299676

I.1) Navn og adresser
Randers Kommune
29189668
Laksetorvet
Randers
8900
Danmark
Kontaktperson: Tove Zacher Sørensen
Telefon: +45 89593392
E-mail: tbzs@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.randers.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.randers.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud på levering og på operationel leasing af kølebiler til Randers og Norddjurs Kommuner

Sagsnr.: 18/10965
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34136200
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Randers og Norddjurs Kommuner byder kølebiler ud i 2 delaftaler. Delaftale 1 vedrører Randers Kommunes køb af 2 kølebiler. Option på køb af yderligere 2 kølebiler. Delaftale 1 indeholder desuden en service- og vedligeholdelsesaftale. Delaftale 2 vedrører Norddjurs Kommunes operationelle leasing af 2 kølebiler. Option på operationel leasing af yderligere 2 kølebiler.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud på levering og på operationel leasing af kølebiler til Randers og Norddjurs Kommuner

Delkontraktnr.: Delaftale 1 - Randers Kommune
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34136000
37414200
50110000
50112000
50117100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Randers Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Randers og Norddjurs Kommuner byder kølebiler ud i 2 delaftaler. Delaftale 1 vedrører Randers Kommunes køb af 2 kølebiler. Option på køb af yderligere 2 kølebiler. Delaftale 1 indeholder desuden en service- og vedligeholdelsesaftale. Delaftale 2 vedrører Norddjurs Kommunes operationelle leasing af 2 kølebiler. Option på operationel leasing af yderligere 2 kølebiler.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på køb af yderligere 2 kølebiler.

Ligeledes er der option på forlængelse af service- og vedligeholdelsesaftalen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud på levering og på operationel leasing af kølebiler til Randers og Norddjurs Kommuner

Delkontraktnr.: Delaftale 2 - Norddjurs Kommune
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34136000
37414200
50110000
50112000
50117100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Randers og Norddjurs Kommuner byder kølebiler ud i 2 delaftaler. Delaftale 1 vedrører Randers Kommunes køb af 2 kølebiler. Option på køb af yderligere 2 kølebiler. Delaftale 1 indeholder desuden en service- og vedligeholdelsesaftale. Delaftale 2 vedrører Norddjurs Kommunes operationelle leasing af 2 kølebiler. Option på operationel leasing af yderligere 2 kølebiler.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på operationel leasing af yderligere 2 kølebiler.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 199-450432
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1 - Randers Kommune
Betegnelse:

Udbud på levering og på operationel leasing af kølebiler til Randers og Norddjurs Kommuner

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2 - Norddjurs Kommune
Betegnelse:

Udbud på levering og på operationel leasing af kølebiler til Randers og Norddjurs Kommuner

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med ordregivers tilbudsevaluering skal det bekræftes, om tilbudsgiver er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1-6.

Inden tilbudsgiverne orienteres om den endelige tildelingsbeslutning, skal den tilbudsgiver, som ifølge ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, dokumentere oplysningerne afgivet i ESPD, jf. udbudslovens § 159, stk. 2. Ordregiver vil kræve følgende dokumentation:

Vedr. udelukkelsesgrunde:

— fremlæggelse af gyldig serviceattest, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.

Vedr. økonomisk og finansiel formåen:

— fremlæggelse af årsregnskaber eller uddrag heraf, jf. udbudslovens § 154.

Ordregiver fastsætter rimelig frist for tilbudsgiveren at fremsende dokumentationen til ordregiver. Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver må påregne ekspeditionstid hos Erhvervsstyrelsen.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr.3.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk.1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/12/2018

Send til en kollega

0.047