Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Sønderborg Affald A/S
Opdateringer
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6 - 2020. Eller snarest herefter
Såfremt senest uge 6 - 2020 ikke kan efterkommes, skrives leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet skema. Seneste levering ultimo uge 34 - 2020
Eu-udbuddet, 2018/S 247-568163 køretøjer til affald - annulleres - da Bestyrelsen i Sønderborg Forsyning har besluttet at indsamlingsopgaven skal udbydes igen og derfor er der ikke grundlag for at købe indsamlingsbiler på nuværende tidspunkt. Bilerne vil blive udbudt igen, hvis det bliver aktuelt.
Af udbudsmaterialets afsnit 1.1. Generelle betingelser fremgår der bl.a.: Indkøbet er betinget af, at Sønderborg Affald A/S får tildelt opgaven vedr. affaldsindsamling, som på udbudstidspunktet ikke er endeligt afklaret.
Annoncering af nyt udbud kan i givet fald tidligst påregnes ultimo februar 2019.
Indkøb af 18 chassis med 1- eller 2 kammer komprimator (Renovationsbiler)
Sønderborg Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
31875560
Ellegårdvej 8
Sønderborg
6400
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
Telefon: +45 51671084
E-mail: bjpe@ffv.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97177021.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sofor.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 18 chassis med 1- eller 2 kammer komprimator (Renovationsbiler)
Indkøb af 18 stk. chassis med 1 eller 2 kammer E-PTO komprimator (Renovationsbiler).
Udbuddet er opdelt i 4 dele.
Drivmiddel er EL og CNG gas.
Delaftale 1 CNG gas bil
Sønderborg Affald A/S Ellegårdvej 8, 6400 Sønderborg
Indkøb af 11 stk. CNG gasdrevne 3 akslet renovationsbiler påbygget 2 kammer E-PTO 60/40 komprimator.
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6, 2020. Eller snarest herefter.
Såfremt senest uge 6 ikke kan efterkommes noteres leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet. Seneste levering ultimo uge 34, 2020.
Op til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Delaftale 2 CNG gas bil
Indkøb af 1. stk. CNG gas drevet 3 akslet lastbil med påbygget et kammer E-PTO komprimator, beregnet til vippecontainere.
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6, 2020. Eller snarest herefter.
Såfremt senest uge 6 ikke kan efterkommes noteres leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet. Seneste levering ultimo uge 34, 2020.
OP til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Delaftale 3 EL bil
Indkøb af 4 stk. 3 akslet renovationsbiler kører på drivmidel EL - To-kammer 60/40 E-PTO komprimator opbygget på chassis til indsamling i Sønderborg By.
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6, 2020. Eller snarest herefter.
Såfremt senest uge 6 ikke kan efterkommes noteres leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet. Seneste levering ultimo uge 34, 2020.
Op til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Delaftale 4 - CNG gas bil (lille)
Indkøb af 2 stk. CNG gas lille renovationsbil med påbygget to-kammer 60/40 komprimator til sårbare ruter.
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6, 2020. Eller snarest herefter.
Såfremt senest uge 6 ikke kan efterkommes noteres leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet. Seneste levering ultimo uge 34, 2020.
Op til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument ESPD skal udfyldes (Forefindes som elektronisk dokument i Mercell).
Det fremgår af udbudsloven, at Ordregiver skal kræve, at ansøgere eller Tilbudsgivere benytter det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er en slags egnetheds erklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at en ansøger eller Tilbudsgiver opfylder kriterierne mht. udelukkelse, egnethed og udvælgelse. Som udgangspunkt vil det kun være den vindende Tilbudsgiver, der skal fremsende den endelige dokumentation.
Tilbudsgivers skal kunne fremvise gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om Tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Erhvervs- og produktansvarsforsikring.Minimum dækning 10 000 000 DKK pr. skade.
Minimum positiv egenkapital. (henvisning til www.proff.dk er muligt).
Minimumskrav ingen ubetalt forfalden gæld til det offentlige.
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Certificeringer eller politikker vedrørende ledelsessystemer skal oplyses. F.eks. kvalitetsstyring, miljøstyring samt farve på smiley fra Arbejdstilsynet.
Beskrivelse af firma, beliggenhed, kontaktperson, antal ansatte mv.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6 - 2020. Eller snarest herefter.
Såfremt senest uge 6 - 2020 ikke kan efterkommes, skrives leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet skema. Seneste levering ultimo uge 34 - 2020.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk