Fakta om udbudet
Udbyder
Sønderborg Affald A/S
Indkøb af 18 chassis med 1 eller 2 kammer komprimator (Renovationsbiler)
Sønderborg Affald A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
31875560
Ellegårdvej 8
Sønderborg
6400
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
Telefon: +45 51671084
E-mail: bjpe@ffv.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97177021.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sofor.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 18 chassis med 1 eller 2 kammer komprimator (Renovationsbiler)
Indkøb af 18 stk. chassis med 1 eller 2 kammer E-PTO komprimator (Renovationsbiler)
Udbuddet er opdelt i 4 dele.
Drivmiddel er EL og CNG gas.
Delaftale 1 CNG gas bil
Sønderborg Affald A/S Ellegårdvej 8, 6400 Sønderborg
Indkøb af 11 stk. CNG gasdrevne 3 akslet renovationsbiler påbygget 2 kammer E-PTO 60/40 komprimator.
Op til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Udbuddet er annulleret.
Delaftale 2 CNG gas bil
Indkøb af 1. stk. CNG gas drevet 3 akslet lastbil med påbygget et kammer E-PTO komprimator, beregnet til vippecontainere.
OP til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Delaftale 3 EL bil
Indkøb af 4 stk. 3 akslet renovationsbiler kører på drivmidel EL - To-kammer 60/40 E-PTO komprimator opbygget på chassis til indsamling i Sønderborg By.
Op til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Delaftale 4 CNG gas bil (lille)
Indkøb af 2 stk. CNG gas lille renovationsbil med påbygget to-kammer 60/40 komprimator til sårbare ruter.
Op til 8 årig serviceaftale på chassis og drivlinie.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 CNG gas bil
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 CNG gas bil
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 EL bil
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 CNG gas bil (lille)
Del VI: Supplerende oplysninger
Sønderborg affald ønsker levering senest ultimo uge 6 - 2020. Eller snarest herefter
Såfremt senest uge 6 - 2020 ikke kan efterkommes, skrives leverings uge pr. del og antal på bilag 1 i udbudsmaterialet skema. Seneste levering ultimo uge 34 - 2020
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk