Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Professionshøjskole
EU-udbud af kørsel til skoler og institutioner for Center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole
Københavns Professionshøjskole
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
30787986
Humletorvet 3
København V
1799
Danmark
Kontaktperson: Klaus Hansen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92305974.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.kp.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af kørsel til skoler og institutioner for Center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole
Udbuddet vedrører kørsel for Center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole (herefter benævnt Ordregiver).
Kørslen omfatter undervisningsmaterialer til skoler og uddannelsesinstitutioner beliggende i Region Hovedstaden (Bornholm undtaget) samt kørsel af emballage til Københavns Kommunes Madordning (EAT).
Region Hovedstaden
Den udbudte kørsel omfatter Ordregivers kørsel med primært undervisningsmaterialer (bøger, materialesæt m.v.), tryksager og intern fordeling af emballage til madordningen for Børne og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune til folkeskoler, privatskoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, specialinstitutioner mv. i Region Hovedstaden - Bornholm undtaget.
I 2017 havde Ordregiver ca. 52 500 lån fordelt på ca. 676 500 enheder. Den estimerede årlige kørselsomsætning var på ca. 1 700 000 DKK. Volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor det ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.
Kørslen er opdelt i en række ruter henover dagtimerne alle hverdage i ugen jf. Bilag 1 - Udkast til rammeaftale. Hver rute starter og slutter hos CFU på Kanalholmen 16B i Hvidovre. Der kan være aflevering og/eller opsamling på op til alle de angivne institutioner på ruten.
Mængden af materialer, der skal fragtes og antallet af stop varierer dagligt. Der er en varians hen over skoleåret, med meraktivitet omkring den store skoleferie. Der er således enkelte dage, hvor der kan være behov for ekstra kapacitet, ligesom der kan være behov for genbesøg eller ændringer i den planlagte rute.
Oversigt over område, antal institutioner og køredage for kørselsruterne fremgår af udbudsmaterialets Rammeaftalebilag A - Kravspecifkation.
Ordregiver har valgt ikke at udbyde særskilte delaftaler. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske forhold skønnet, at der med en samlet Rammeaftale kan opnås mere fordelagtige priser. Af hensyn til kvaliteten og sammenhængen i den samlede udbudte opgave vurderes det hensigtsmæssigt med én samlet Rammeaftale.
Ordregiver ønsker at indgå Rammeaftale med 1 leverandør for perioden 1.12.2018 til 30.11.2020. Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 12 måneder. Meddelelse om forlængelse vil blive givet med minimum 3 måneders varsel, dvs. senest 30.8.2020 for første orlængelse.
Ordregiver har option på at forlænge Rammeaftalen med 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af kørsel til skoler og institutioner for Center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller
denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;
2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk