23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
11.03.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Danmark-Glostrup: Vejtransport 2015/S 049-085866


Danmark-Glostrup: Vejtransport

2015/S 049-085866

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Glostrup Boligselskab, afdeling 9
Bryggergårdsvej 2B
Lisa Christiansen
2600 Glostrup
DANMARK
+45 43962886

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.gb.dk

I.2)

Type ordregivende myndighed

Offentligt organ

I.3)

Hovedaktivitet

Boliger og offentlige faciliteter

I.4)

Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Betegnelse for kontrakten

Genhusning Stadionkvarteret afd. 9 — Rammeaftale.

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Glostrup.

NUTS-kode

II.1.3)

Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Flytning af bohave fra og til op mod 600 lejligheder i bebyggelse i op til 6 etager i forbindelse med renovering og ombygning af lejligheder i Stadionkvarteret. Bebyggelsen er beliggende Diget, Hegnet, Skellet, Gærdet, Stubben, Brinken, Leddet og Sportsvej. De omhandlende lejligheder består hovedsageligt af 1-4 rums lejligheder og enkelte 5-rums lejligheder.

Rammeaftalen er ikke eksklusiv og ordregiver er derfor ikke forpligtet til at indkøbe ydelser under rammeaftalen. Rammeaftalens løbetid er 48 måneder.

II.1.5)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000 Vejtransport

II.1.6)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej

II.2)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

II.2.1)

Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Værdi: 6 000 000 DKK

Del IV: Procedure

IV.1)

Type procedure

IV.1.1)

Type procedure

Begrænset

IV.2)

Tildelingskriterier

IV.2.1)

Tildelingskriterier

Laveste pris

IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)

Administrative oplysninger

IV.3.1)

Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 183-323394 af 24.9.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1)

Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

22.1.2015

V.2)

Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 5

V.3)

Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Bøgeskov Flytteforretning A/S
Støberivej 3
4600 Køge
DANMARK

+45 72185558
http://www.bft.dk/

V.4)

Oplysninger om kontraktens værdi

V.5)

Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2)

Yderligere oplysninger:

En ansøger kan i medfør af udbudsdirektivet basere sig på andres økonomiske og finansielle og/eller tekniske kapacitet. I så fald skal ansøger i sin ansøgning godtgøre at være berettiget til at disponere over de nødvendige ressourcer. Endvidere skal ansøgeren fremlægge samme type af informationer om andres økonomiske og finansielle og/eller tekniske kapacitet, som ansøgeren selv skal fremlægge vedrørende egen kapacitet jf. pkt. III.2.2) og pkt. III.2.3).

Såfremt ansøger er et konsortium skal samtlige oplysninger og dokumentation jf. pkt. III.2.1)-III.2.3) fremlægges for alle deltagere i konsortiet.

VI.3)

Klageprocedurer

VI.3.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291000
http://www.klfu.dk

VI.3.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister: Klage over ikke at være prækvalificeret ved udbud efter udbudsproceduren begrænset udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk.

Klager over udbud i forbindelse med indgåelse af rammeaftale, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiver har indgået rammeaftalen, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere jf. lovens § 2 stk. 2.

VI.3.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
http://www.kfts.dk
+45 41715100

VI.4)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

6.3.2015

Send til en kollega

0.047