Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Udbud af buskørsel ad hoc
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Sofie Ørsted
E-mail: fw6j@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kejd.dk/
Del II: Genstand
Udbud af buskørsel ad hoc
Ved Ad hoc buskørsel skal i denne aftale forstås som bustransport, som bestilles ad hoc - dvs. løbende -, når der opstår et behov for persontransport med en eller flere busser. De faste ruter, som over en længere periode køres dagligt, ugentligt eller månedsvis, er som udgangspunkt ikke en del af kørslen omfattet af denne aftale, men kan aftales med Leverandøren.
Københavns Kommune anvender ad hoc buskørsel i forbindelse med diverse aktiviteter, hvor personer med tilknytning til Københavns Kommune, herunder bl.a. kommunens ansatte samt børn og voksne, der anvender kommunens forskellige tilbud, skal køres med bus til disse aktiviteter, som fx udflugter, kurser og koloniophold mv.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af buskørsel ad hoc
Islevdalvej 110
Rødovre
2610
Danmark
Telefon: +45 45870111
E-mail: info@lynbyturistfart.dk
Fax: +45 45876255
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudslovens § § 135, 136 og 137 nr. 1, 2, 3 og 7 (se herom i udbudbetingelserne).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk