Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=235885&B=GULDBORGSUND
Udbyder
Guldborgsund Kommune
Vindere
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i Guldborgsund Kommune
(02.07.2019)
Johns´s Turist & Minibus Aps
Englandsvej 10
4800 Nykøbing F.
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
2918 8599
PARKVEJ 37
Nykøbing Falster
4800
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Hilleke Andreassen
Telefon: +45 54732709
E-mail: DHA@GULDBORGSUND.DK
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65802
Del II: Genstand
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i Guldborgsund Kommune
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i 1 af 3 distrikter.
Distrikt Nord
Guldborgsund Kommune.
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i 1 af 3 distrikter.
Med op til 24 mdr.
Distrikt Vest
Guldborgsund Kommune.
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i 1 af 3 distrikter.
Med op til 24 mdr.
Distrikt Syd
Guldborgsund Kommune.
Kørsel af skoleelever til og fra skole mv. i 1 af 3 distrikter.
Med op til 24 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er krav om sikkerhedsstillelse på 250 000 DKK, jf. udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver skal senest ved kontraktindgåelse være i besiddelse af alle nødvendige myndighedsgodkendelser vedr. den omfattede kørsel.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver forbeholder sig ret til at anvende udbudslovens § 137.
Ud over tilbud fra økonomiske aktører, der selv vil udføre tjenesteydelsen, vil konsortier eller samarbejdende økonomiske aktører kunne afgive tilbud, hvis de hver især opfylder alle stillede krav og betingelser, og hvis der samtidig afgives erklæring om solidarisk hæftelse for tjenesteydelsens opfyldelse og de kontraktlige krav hertil.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk