23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 063-146165
Offentliggjort
29.03.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

SamAqua

Rammeaftale på indkøb af køretøjer


SamAqua

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
SamAqua
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98729975.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Forsyning

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale på indkøb af køretøjer

Sagsnr.: 2019-446848
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb og levering af køretøjer til de selskaber, der deltager i udbuddet og omfatter en rammekontrakt med flere delaftaler på følgende typer køretøjer:

— Personbiler: Benzindrevne- og plug-in hybrid-personbiler,

— Varevogne: små, mellem og store varevogne til transport af materiel og udstyr,

— Ladvogne: Ladvognschassis til opbygning af ladvogn til transport af materiel og udstyr.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1: Personbiler

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 vedrører levering af fabriksnye, benzindrevne personbiler. Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og Ergonomi / Vægtning: 40
Omkostningskriterium - Navn: TCO / Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Herudover kan såvel nuværende, som nye selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperioden, ligeledes benytte aftalen og købe ydelser/produkter på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2: Plugin-hybrid personbiler

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 vedrører levering af fabriksnye, hybrid-plugin personbiler. Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og Ergonomi / Vægtning: 40
Omkostningskriterium - Navn: TCO / Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Herudover kan såvel nuværende, som nye selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperioden, ligeledes benytte aftalen og købe ydelser/produkter på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3: Små, mellemstore og store varebiler

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 3 vedrører levering af fabriksnye, små, mellemstore og store varevogne. Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og Ergonomi / Vægtning: 40
Omkostningskriterium - Navn: TCO / Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Herudover kan såvel nuværende, som nye selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperioden, ligeledes benytte aftalen og købe ydelser/produkter på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4: Ladvognschassis

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 4 vedrører levering af ladvognschassis til opbygning af ladvogn. Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og Ergonomi / Vægtning: 40
Omkostningskriterium - Navn: TCO / Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Herudover kan såvel nuværende, som nye selskaber, der er en del af SamAqua-koncernen inden for kontraktperioden, ligeledes benytte aftalen og købe ydelser/produkter på samme kontraktuelle vilkår, som angivet i udbudsmaterialet, kontrakten og tilhørende bilag. Dette gælder også for SamAqua A/S, som ligeledes kan tilgå aftalen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 039-087418
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1: Personbiler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2: Plugin-hybrid personbiler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delaftale 3: Små, mellemstore og store varebiler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Delaftale 4: Ladvognschassis

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet vil blive tilrettet for at blive genudbudt igen snarest.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/03/2019

Send til en kollega

0.063