Fakta om udbudet
Udbyder
TV 2 DANMARK A/S
Rejsebureauydelser - TV 2 DANMARK A/S
TV 2 DANMARK A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Rugaardsvej 25
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Stig Rytter (på vegne af ordregiver)
E-mail: stig.rytter@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://tv2.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Rejsebureauydelser - TV 2 DANMARK A/S
Aftalens ydelse er rejsebureauydelser, hvor kerneydelsen består af bestilling, udstedelse og fakturering af billetter og reservationer til rejseaktiviteter.
Rejseaktiviteter indebærer bl.a. flyrejser, hotelophold, grupperejser, billeje, tog mv.
Se udbudsbekendtgørelsens punkt II.1.4 kort beskrivelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rejsebureauydelser - TV 2 DANMARK A/S
26524857
København V
1613
Danmark
NUTS-kode: DK011
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 2.6.2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. (Kun ved rammeaftaler, ellers slettes).
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk