Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Valgt leverandør
(16.08.2019)
Im. StiholtA/S
Ølgodvej 8
9220 Aalborg Ø
Udbud af levering af lastbiler med kran og hejs til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189420
Hattemagervej 20-22
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Svane Nielsen
Telefon: +45 99312481
E-mail: bjarne.svane@aalborg.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
Udbud af levering af lastbiler med kran og hejs til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune skal indkøbe 2 lastbiler med kran og hejs med option på indkøb af yderligere 1 eller 2 lastbiler. De 2 lastbiler en ens bortset fra forskellig rækkevidde og løfteevne (anført som Kran 1 og Kran 2)
Hovedspecifikationer er:
- Fabriksnye lastbiler med 8 x 2*6 chassis med 3 styrende aksler. Medium højde med dobbelt chassis ramme,
- Hjulafstand 4 400-4 900 mm. afhængig af opbygning. Køretøjerne skal monteres med kran og wirehejs,
- Vægt er minimum 32 tons. Dieselmotor skal min. overholder Euro 6 krav. Min. 450 Hk.,
- Der skal være synkroniseret gearkasse med 2 pedals fuldautomatisk gearskifte. (dog ønskes koblingspedal for lettere rangering),
- Der skal være hydraulisk servostyring, med min. 9 ton luftaffjedret foraksel og hydraulisk styrbar boogieaksel,
- Kran 1: Hydraulisk rækkevidde skal som minimum være 17 meter. Kranens løfteevne skal som minimum ved 17 meter være 1 100 kg.,
- Kran 2: Hydraulisk rækkevidde skal som minimum være 14,7 meter. Kranens løfteevne skal som minimum ved 14,7 meter være 1 400 kg.,
- Hejs skal være fabriksnyt 3-vejs tip. Tip og optrækskapacitet 20 ton. Minimum 2 wirehastigheder.
Lastbilerne skal leveres til ordregivers materielgård i Aalborg Kommune.
Levering af 2 lastbiler med kran og hejs i offentligt udbud.
Forlængelse ifm. option på levering af yderligere 1 eller 2 lastbiler.
Option på levering af yderligere 1 eller 2 lastbiler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbud åbnes ikke i overværelse af de bydende.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk