Del I: Ordregivende myndighed
 I.2) Information om fælles indkøb
 I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
 
 I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
 
 I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
 
 
Del II: Genstand
 II.1) Udbuddets omfang
 II.1.1) Betegnelse:
 
Udbud på levering og etablering af nye signalanlæg til Esbjerg Kommune
 
 
 
 II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000
 
 II.1.3) Kontrakttype
Varer
 
 II.1.4) Kort beskrivelse:
 
Udbuddet omhandler levering og opsætning af OCIT-baserede styreapparater og tilhørende komponenter.
 
 
 
 II.1.5) Anslået samlet værdi
 II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
 
 II.2) Beskrivelse
 II.2.1) Betegnelse:
 II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34996100
34996000
45316212
45316213
45316210
 
 II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK032
 
 II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
 
Over en forventet periode på 10 år vil Esbjerg Kommune udskifte samtlige styremaskiner, således at disse bliver OCIT-O V3.0 kompatibelt, herudover forventes en delvis opgradering af signalmateriel. Målet er overordnet at Esbjerg Kommune vil kunne foretage styring, regulering og overvågning af alle tilkoblede trafiksignalanlæg via OCIT.
Konkret forventer Esbjerg Kommune at udbyde 10 etaper, hvor dette udbud er etape 1.
 
 
 
 II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
 
 II.2.6) Anslået værdi
 II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2019
Slut: 02/10/2020
Denne kontrakt kan forlænges: nej
 
 II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
 
 II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
 
 II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
 II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
 
 II.2.14) Yderligere oplysninger
 
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
 III.1) Betingelser for deltagelse
 III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
 III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
 
Nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår i form af soliditetsgrad og egenkapital.
 
 
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
 
Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en positiv soliditetsgrad på minimum 20% og en positiv egenkapital.
 
 
 
 III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
 
Tilbudsgiver skal vedlægge reference i form af dokumentation for, at have udført mindst 2 signalanlæg indenfor det seneste år fra juli 2018 til juli 2019.
 
 
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
 
Referencen bør indeholde beskrivelse af opgaven, tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager.
 
 
 
 III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
 III.2) Kontraktbetingelser
 III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
 III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
 
Del IV: Procedure
 IV.1) Beskrivelse
 IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
 
 IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
 IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
 IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
 IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
 
 IV.2) Administrative oplysninger
 IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
 IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 09/08/2019
Tidspunkt: 12:00
 
 IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
 IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
 
 IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
 
 IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 09/08/2019
Tidspunkt: 12:00
 
 
Del VI: Supplerende oplysninger
 VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
 
 VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
 VI.3) Yderligere oplysninger:
 VI.4) Klageprocedurer
 VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
 
 VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
 VI.4.3) Klageprocedure
 VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
Carl Jacobsens Vej 35 
Valby 
2500 
Danmark 
Telefon: +45 41715000 
E-mail: 
kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk
 
 
 VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/06/2019