Fakta om udbudet
Udbyder
Syddjurs Kommune - Plan, Udvikling og Mobilitet
Kørsel til specialskoler
Syddjurs Kommune - Plan, Udvikling og Mobilitet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Klaus Dannemarre
Telefon: +45 87535231
E-mail: klds@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/102495178.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.syddjurs.dk/
Del II: Genstand
Kørsel til specialskoler
Udbuddet vedrører indgåelse af aftale om kørsel til specialskoler i Syddjurs Kommune samt kørsel af Syddjurs Kommunes elever til Djurslandsskolen i Norddjurs Kommune. Opgaven omfatter både planlægningen og selve kørslen af eleverne, og der indgås aftale med én leverandør.
Udbuddet vedrører indgåelse af aftale om kørsel til specialskoler i Syddjurs Kommune samt kørsel af Syddjurs Kommunes elever til Djurslandsskolen i Norddjurs Kommune. Opgaven omfatter både planlægningen og selve kørslen af eleverne, og der indgås aftale med én leverandør.
Option på 2 gange 12 måneders forlængelse på uændrede vilkår.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kørsel til specialskoler
Molsvej, 58
Rønde
8410
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk