Fakta om udbudet
Udbyder
Syddansk Universitet
Flytteydelser
Syddansk Universitet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29283958
Campusvej 55
Odense M
5230
Danmark
Kontaktperson: Erkan Ozokcu
Telefon: +45 65508247
E-mail: erko@sdu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/101301739.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
Flytteydelser
Ordregiver ønsker med nærværende udbud at indgå en aftale vedrørende indkøb af flytteydelser.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 1) og tilbudslisten (Bilag 2).
Rammeaftalen er opdelt i følgende delaftaler:
— Delaftale 1 - Odense,
— Delaftale 2 - Esbjerg.
Odense
Det vedr. delaftale Odense.
Ordregiver ønsker med nærværende udbud at indgå en aftale vedrørende indkøb af flytteydelser.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 1) og tilbudslisten (Bilag 2).
Esbjerg
Det vedr. delaftale Esbjerg.
Ordregiver ønsker med nærværende udbud at indgå en aftale vedrørende indkøb af flytteydelser.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (Bilag 1) og tilbudslisten (Bilag 2).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Odense
Islevdalvej 110
Rødovre
2610
Danmark
Telefon: +45 70104400
E-mail: mobel@mobel.dk
Fax: +45 44849222
NUTS-kode: DK031
Del V: Kontrakttildeling
Esbjerg
Islevdalvej 110
Rødovre
2610
Danmark
Telefon: +45 70104400
E-mail: mobel@mobel.dk
Fax: +45 44849222
NUTS-kode: DK041
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk