Fakta om udbudet
Udbyder
Naturstyrelsen
Landevejstransport af flis
Naturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33157274
Førstballevej 2
Randbøl
7183
Danmark
Kontaktperson: Thomas Claudi Westh
Telefon: +45 72543000
E-mail: tcw@nst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naturstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/250996
Del II: Genstand
Landevejstransport af flis
Der udbydes 5 delaftaler om landevejstransport af flis fra bilfast vej i Naturstyrelsens skov- og naturområder til danske fjernvarmeværker samt til og fra flisdepoter. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Landevejstransport af flis - Vendsyssel og Himmerland
Vendsyssel og Himmerland
Landevejstransport af flis fra bilfast vej i Naturstyrelsens skov- og naturområder i Vendsyssel og Himmerland til danske fjernvarmeværker samt til og fra flisdepoter. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Landevejstransport af flis - Thy
Thy
Landevejstransport af flis fra bilfast vej i Naturstyrelsens skov- og naturområder i Thy til danske fjernvarmeværker samt til og fra flisdepoter. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Landevejstransport af flis - Midt- og Vestjylland
Midt- og Vestjylland
Landevejstransport af flis fra bilfast vej i Naturstyrelsens skov- og naturområder i Midt- og Vestjylland til danske fjernvarmeværker samt til og fra flisdepoter. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Landevejstransport af flis - Sydlige Jylland og Fyn
Sydlige Jylland og Fyn
Landevejstransport af flis fra bilfast vej i Naturstyrelsens skov- og naturområder i Sydlige Jylland og på Fyn til danske fjernvarmeværker samt til og fra flisdepoter. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Landevejstransport af flis - Sjælland, Lolland og Falster
Sjælland, Lolland og Falster
Landevejstransport af flis fra bilfast vej i Naturstyrelsens skov- og naturområder på Sjælland, Lolland og Falster til danske fjernvarmeværker samt til og fra flisdepoter. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Landevejstransport af flis - Vendsyssel og Himmerland
28654502
Jellingvej 19
Svenstrup J
9230
Danmark
NUTS-kode: DK05
Del V: Kontrakttildeling
Landevejstransport af flis - Thy
31188962
J. P. Pedersensvej 13
Aabybro
9440
Danmark
NUTS-kode: DK05
Del V: Kontrakttildeling
Landevejstransport af flis - Midt- og Vestjylland
26868599
Rasmus Færchs Vej 20
Holstebro
7500
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Landevejstransport af flis - Sydlige Jylland og Fyn
30726766
Overgade 4
Holsted
6670
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del V: Kontrakttildeling
Landevejstransport af flis - Sjælland, Lolland og Falster
29694990
Industrivej 46
Rønnede
4683
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
A) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem,jf. adressen i punkt I.3). Her tilgås udbuddet under »Igangværende offentlige udbud«. For at få adgang til udbudsmaterialet skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger.
— Kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, sker via det elektroniske udbudssystem. Tidsfrister i relation til spørgsmål og svar fremgår af udbudsbetingelserne;
— Såfremt tilbuddet indeholder flere versioner af det samme dokument, vil den seneste uploadede version være den gældende;
— Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem.
B) Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens §148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på.
— Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, med mindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, eller for at udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om kontrakttildeling. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiverhar til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD-et i henhold til udbudslovens §§151-152, jf. § 153.
C) I relation til de anslåede værdier af delaftalerne bemærkes, at beløbene er skøn over den forventede kontraktsum for løbetiden inklusive forlængelser.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (Loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/