Fakta om udbudet
Udbyder
Vejen Kommune
Genudbud af offentlig udbud af svømmekørsel og fleksibel kørsel 2019
Vejen Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189838
Nørregade 11, 2 sal
Vejen
6600
Danmark
Kontaktperson: Emil Yohannes Lund
Telefon: +45 79966274
E-mail: eyl@vejen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/105634806.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af offentlig udbud af svømmekørsel og fleksibel kørsel 2019
Vejen Kommune udbyder svømme kørsel samt fleksibel kørsel i Vejen Kommune med 2 busser.
Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2014/24/EU af 26.2.2014.
Den udbudte kørsel omhandler svømmekørsel i Vejen Kommune samt fleksibel kørsel med 2 busser.
Svømmekørsel køres internt i Vejen Kommune.
Fleksibel kørsel er kørsel med kommunens institutioner, f.eks. skoler, børnehaver.
Fleksibel kørsel kan ske ud over kommunegrænser, dog ikke over Storebælt, med færger eller ud af Danmark.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Genudbud af offentlig udbud af svømmekørsel og fleksibel kørsel 2019
Søndergade 51
Brørup
6650
Danmark
Telefon: +45 75381343
NUTS-kode: DK032
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk