23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 184-447663
Offentliggjort
24.09.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Forsyning Helsingør Affald A/S

Indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør


Forsyning Helsingør Affald A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Forsyning Helsingør Affald A/S
32654177
Energivej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Jette Skaarup Justesen
Telefon: +45 48405171
E-mail: jsj@fh.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.fh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Affald

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144512
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter en kontrakt om indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør Affald A/S.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144510
34142000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Helsingør

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontrakten omfatter indkøb af følgende biler:

A. 1 stk. 3-akslet kranbil 26 t med container og kran,

B. 2 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med to-delt komprimatorkasse,

C. 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med enkelt komprimatorkasse,

D. 6 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med to-delt komprimatorkasse,

E. 1 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med enkelt komprimatorkasse.

-

Dertil kommer følgende optioner:

1) Serviceaftaler til ovennævnte køretøjer (eksklusiv opbygning);

2) Kærre op på forsiden af bilen;

3) Indkøb af yderligere biler med tilhørende serviceaftaler, jf. følgende:

(a) 1 stk. 3-akslet kranbil 26 t med container og kran,

(b) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med to-delt komprimatorkasse,

(c) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med enkelt komprimatorkasse,

(d) 2 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med to-delt komprimatorkasse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Tidsfrister / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Optioner:

1) Serviceaftaler til ovennævnte køretøjer (eksklusiv opbygning)

2) Kærre op på forsiden af bilen

3) Indkøb af yderligere biler med tilhørende serviceaftaler, jf. følgende:

(a) 1 stk. 3-akslet kranbil 26 t med container og kran,

(b) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med to-delt komprimatorkasse,

(c) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med enkelt komprimatorkasse,

(d) 2 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med to-delt komprimatorkasse.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Beløbet angivet i pkt. II.2.6 er inkl. optioner og er alene anslået.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 130-318486
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der er alene modtaget tilbud, der er irrelevante i forhold til kontrakten, hvorfor Forsyning Helsingør Affald A/S overgår til "udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse", jf. Udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 2.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Ikke relevant
Ikke relevant
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:

En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/09/2019

Send til en kollega

0.063