23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 198-482412
Offentliggjort
14.10.2019
Udbudstype
Resultat

Udbyder

DanPilot – Lodseriet Danmark

EU-udbud af Rammeaftale vedrørende Taxikørsel til Danpilot


DanPilot – Lodseriet Danmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
DanPilot – Lodseriet Danmark
30071735
Havnepladsen 3A
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Casper Ravn Uldbjerg Nielsen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.danpilot.dk

I.1) Navn og adresser
Belt Pilot ApS
39181282
Vesthavnsvej 15
Fredericia
7000
Danmark
Kontaktperson: Casper Ravn Uldbjerg Nielsen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.beltpilot.dk/

I.1) Navn og adresser
Greenland Pilot Service ApS
12851952
Imaneq 1
Nuuk
3900
Danmark
Kontaktperson: Casper Ravn Uldbjerg Nielsen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://gps.gl

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Havnerelaterede aktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af Rammeaftale vedrørende Taxikørsel til Danpilot

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60120000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende udbud vedrører anskaffelse af Taxikørsel til DanPilot (herefter benævnt Ordregiver).

Der er tale om et udbud af fem (5) delaftaler, hvor der etableres Rammeaftale med en (1) leverandør pr.

Delaftale, jf. Forsyningsvirksomhedsdirektivet art. 51, stk. 1.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 85 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Hovedstaden inkl. Bornholm

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstaden inkl. Bornholm

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Hovedstaden inkl. Bornholm. Leverandøren skal dække taxikørsel med startdestination i hele delaftalens dækningsområde. Der er følgende lodsstationer og bådstationer inden for delaftalens dækningsområde:

- Allinge Lodsstation,

- Dragør Lodsstation,

- Hornbæk Lodsstation,

- København Lodsstation.

Eksempler på opsamlingssteder for taxikørsel (øvrige opsamlingssteder vil forekomme):

- Allinge Havn,

- Dragør Havn,

- Hammerhavn,

- Helsingør Havn,

- Københavns Havn,

- Rønne.

Det estimeres at der på årsbasis køres ca. 7 000 ture til en estimeret værdi af ca. 4 700 000 DKK.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse i to (2) perioder af 12 mdr.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Sjælland

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Sjælland. Leverandøren skal dække taxikørsel med startdestination i hele delaftalens dækningsområde. Der er følgende lodsstationer og bådstationer inden for delaftalen:

- Gedser Lodsstation,

- Kalundborg Lodsstation,

- Korsør Bådstation,

- Sjællands Odde (Havneby).

Eksempler på opsamlingssteder for taxikørsel (øvrige opsamlingssteder vil forekomme):

- Bandholm,

- Gedser,

- Køge havn,

- Nakskov,

- Nykøbing Falster,

- Næstved,

- Orehoved,

- Rødby,

- Stigsnæs/Gulfhavn,

- Taars,

- Vordingborg.

Der estimeres at der på årsbasis køres ca. 6 200 ture til en estimeret værdi af ca. 5 900 000 DKK.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse i to (2) perioder af 12 mdr.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Syddanmark

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Syddanmark. Leverandøren skal dække taxikørsel med startdestination i hele delaftalens dækningsområde. Der er følgende lodsstationer og bådstationer inden for delaftalen:

- Esbjerg Lodsstation,

- Fredericia Lodsstation,

- Nyborg Lodsstation,

- Odense Lodsstation (Mesinge - Gabet),

- Spodsbjerg Lodsstation,

- Aabenraa Bådstation.

Eksempler på opsamlingssteder for taxikørsel (øvrige opsamlingssteder vil forekomme):

- Assens,

- Bagenkop,

- Bøjden,

- Endsted,

- Fredericia,

- Fynshav,

- Fåborg,

- Gabet,

- Kolding,

- Korshavn,

- Middelfart,

- Mommark,

- Nyborg,

- Odense,

- Rudkøbing,

- Skærbæk,

- Svendborg,

- Sønderborg,

- Vejle,

- Aabenraa.

Der estimeres at der på årsbasis køres ca. 10 000 ture til en estimeret værdi af ca. 8 500 000 DKK.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse i to (2) perioder af 12 mdr.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Midtjylland

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Region Midtjylland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Midtjylland. Leverandøren skal dække taxikørsel med startdestination i hele delaftalens dækningsområde. Der er følgende lodsstationer og bådstationer inden for delaftalen:

- Grenå Lodsstation,

- Randers Lodsstation,

- Udbyhøj Lodsstation.

Eksempler på opsamlingssteder for taxikørsel (øvrige opsamlingssteder vil forekomme):

- Grenå Havn,

- Horsens Havn,

- Randers,

- Snaptun Havn,

- Studstrup,

- Udbyhøj N,

- Udbyhøj S,

- Aarhus havn,

- Aarhus st.

Der estimeres at der på årsbasis køres ca. 2 000 ture til en estimeret værdi af ca. 1 600 000 DKK.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse i to (2) perioder af 12 mdr.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Nordjylland

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

Region Nordjylland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Nordjylland. Leverandøren skal dække taxikørsel med startdestination i hele delaftalens dækningsområde. Der er følgende lodsstationer og bådstationer inden for delaftalen:

- Frederikshavn Bådstation,

- Skagen Lodsstation.

Eksempler på opsamlingssteder for taxikørsel (øvrige opsamlingssteder vil forekomme):

- Akzo Nobel i Assens ved Mariager Fjord,

- Als Odde ved Mariager Fjord øst,

- Bilfragmenteringen i Vive på nordsiden af Mariager Fjord,

- Dania ved Mariager Fjord,

- Frederikshavn,

- Hadsund,

- Hobro,

- Kongsdal ved Mariager Fjord,

- Skagen,

- Sæby,

- Aalborg (lufthavnen og banegården).

Der estimeres at der på årsbasis køres ca. 1 100 ture til en estimeret værdi af ca. 1 000 000 DKK.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse i to (2) perioder af 12 mdr.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 148-365863
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Hovedstaden inkl. Bornholm

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
27/09/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Taxa Syd Kørselskontor A/S
25539028
Ove Gjeddes vej 16
Odense SØ
5220
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 625 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Sjælland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
27/09/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Taxa Syd Kørselskontor A/S
25539028
Ove Gjeddes vej 16
Odense SØ
5220
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 6 125 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Syddanmark.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
27/09/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Taxa Syd Kørselskontor A/S
25539028
Ove Gjeddes vej 16
Odense SØ
5220
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Midtjylland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
27/09/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Taxa Syd Kørselskontor A/S
25539028
Ove Gjeddes vej 16
Odense SØ
5220
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 625 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

Taxikørsel af lodser og Ordregivers personale med startdestination i Region Nordjylland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
27/09/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Taxi 4 x 27 A/S
20285613
Vægtergangen 32 a
Kastrup
2770
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 892 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Finder ikke anvendelse
Finder ikke anvendelse
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller

forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud

Inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende

om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er

blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssyste er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor

Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens

§ 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill

perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk

§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr.

2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres

opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/10/2019

Send til en kollega

0.047