Fakta om udbudet
Udbyder
Slots- og Kulturstyrelsen
Udbud af Kørselsordning
Slots- og Kulturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34072191
Postadresse: H.C. Andersens Boulevard 2
By: København V
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 1553
Land: Danmark
Kontaktperson: SLKS - Tine Schultz
E-mail: tsc@slks.dk
Telefon: +45 33954200
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slks.dk
Del II: Genstand
Udbud af Kørselsordning
Udbud af kørselsordning mellem de danske biblioteker. Daglig transport af bøger og andre materialer mellem de danske biblioteker i hele landet.
Der udbydes fast kørsel af biblioteksmaterialer mellem de danske biblioteker. Biblioteksmaterialer fragtes dagligt mellem mange af de danske biblioteker, og der skal således fastlægges faste daglige ruter, foretages sortering af materialer på både egne og på bibliotekernes sorteringsanlæg mm.
Ydelsen er ikke opdelt i delaftaler, da opgaven vurderes ikke at være egnet til det.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kørselsordning
CVR-nummer: 54069510
Postadresse: Islevdalvej 205
By: Rødovre
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Internetadresse: www.bladkompagniet.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren i de § 137 stk. 1, nr. 2 og 6 nævnte tilfælde.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk