Fakta om udbudet
Udbyder
Faxe Kommune
Udbud af kørsel i Faxe Kommune
Faxe Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Hornung Christoffersen
E-mail: mhoch@nastved.dk
Telefon: +45 55885496
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.faxekommune.dk
Del II: Genstand
Udbud af kørsel i Faxe Kommune.
Planlægning af samt kørsel med kommunalt visiterede borgere til og fra undervisning, dagcenter mm. i Faxe Kommune.
Udbuddet omhandler befordring/kørsel af Faxe Kommunes visiterede borgere (herefter kaldt brugere). Brugerne er børn, unge og voksne med specielle behov, børn til almen folkeskole, supplerende skolebuskørsel, børn og unge til svømme- og ungdomsskoleundervisning, børn til skoletandpleje samt ældre til dagcenter. Specialinstitutioner kan ligge både inden og udenfor Faxe Kommunes grænser. Dvs. at der forekommer kørsel af forskellige type borgere. Tilbudsgiver og dennes chauffører skal således have kendskab til og kunne håndtere flere forskellige typer af borgere.
Kontrakten ønskes indgået for perioden 24.10.2016 — 31.10.2020 med mulighed for forlængelse i op til 3 x 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af kørsel i Faxe Kommune
CVR-nummer: 17729381
Postadresse: Københavnsvej 347
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4760
Land: Danmark
E-mail: info@orslev.dk
Telefon: +45 55986000
Internetadresse: www.orslev.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk