23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 220-539816
Offentliggjort
14.11.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Odense Kommune

Udvidet dialogrunde - lager/logistik stomiprojekt


Odense Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Kommune
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense S
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Kontaktperson: Sandy Lykke Lützen
E-mail: sall@odense.dk
Telefon: +45 29135744

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c050c1b1-feb2-45d3-b720-e5d726fa2f63/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Agentur/kontor på regionalt eller lokalt plan
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udvidet dialogrunde - lager/logistik stomiprojekt

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af kontrakt på lager, logistik og distribution af stomiprodukter til borgere i Midtjylland og Syddanmark. Endvidere lager, logistik, distribution samt opsætning/nedtagning af telesundhedsløsninger i den midtjyske landsdel.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 60 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Kommuner i Syddanmark og Midtjylland, der tilslutter sig den kommende løsning på stomiområdet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes en samlet aftale på lager, logistik og distributionsydelser for stomiprodukter og andre kropsbårne hjælpemidler til borgere i kommunerne i Syddanmark og Midtjylland. Derudover indeholder aftalen også lager, logistik og distribution samt opsætning af telesundhedsløsninger til borgere i Region Midtjylland samt kommunerne i Midtjylland. Aftalen skal endvidere kunne rumme at nye produktområder tilknyttes løbende, det kan være urologiprodukter, diabeteshjælpemidler, sygeplejeartikler o.l. Der vil være tale om dels en klassisk lager og logistik/distributionsopgave, og dels opgaver relateret til det specifikke produktområde, her kan f.eks. nævnes hulklip i stomiposer og plader, hvis en borger er ikke selv er i stand til at gøre dette. Der indbydes til dialogrunder (2 møder med hver udvalgt leverandør, vi regner med at udvælge 4-5 leverandører), hvor emnet er dels omfang af investeringer, der skal foretages af vindende leverandør, for at kunne udføre opgaven - og dermed hvad er den optimale kontraktlængde. Derudover ønskes en vurdering af, hvor stort omfanget af opgaven er. Hertil vil vi fremsende data på stomiprodukter, der gør, at vi sammen kan anslå hvor stor en opgave det er, der skal løses. Endelig ønskes udvidelsesmuligheder i kontrakten drøftet. Dialogrunderne vil finde sted i Odense, og der er indtilvidere sat flg. dage af: 1. runde: 22. og 28.11.2019. 2. runde: 16. og 17.1.2020. Til mødet vil deltage arbejdsgruppen, der består af folk fra Aarhus Kommune, Odense Kommune, Region Syddanmark og Fælles Servicecenter i Midtjylland. Interesserede skal melde ind til Sandy Lykke Lützen, hvis de ønsker at deltage i dialogrunderne. Hvis der er mere end 4-5 leverandører, der ønsker at deltage, udvælges der udfra en vurdering af erfaringsgrundlag med logistik af medicinsk udstyr samt levering til borgere (til pakkeboks eller dør).

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
12/11/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/11/2019

Send til en kollega

0.078