23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 228-560795
Offentliggjort
26.11.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

MOVIA

Vindere

FG10 05 06

(22.04.2020)
Hogne ApS
Glostrup

FG10 04 04

(22.04.2020)
Land Minibus
Vanløse

FG10 02 02

(22.04.2020)
Zh Bus ApS
Slagelse

FG10 03 03 - FG10 03 05 - FG10 03 07 - FG10 03 08

(22.04.2020)
Dpt Flextransport ApS
Glostrup

FG10 01 01

(22.04.2020)
Now Autos IVS
København S

FG10 - Udbud af Flextrafik Garanti


MOVIA

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: MOVIA
CVR-nummer: 29896569
Postadresse: Gammel Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Brøgger Kock
E-mail: sbk@moviatrafik.dk
Telefon: +45 36131692

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/37e7b8a1-17be-4617-adb1-f7d7d8cd4200/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/37e7b8a1-17be-4617-adb1-f7d7d8cd4200/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/37e7b8a1-17be-4617-adb1-f7d7d8cd4200/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/37e7b8a1-17be-4617-adb1-f7d7d8cd4200/homepage
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

FG10 - Udbud af Flextrafik Garanti

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der udbydes ca. 91 500 garantitimer pr. år og til denne kørsel skal anvendes i alt 16 type 3-vogne, 15 type 6 vogne, 3 type 7 vogne og 2 type 1 elbiler. I alt 36 vogne. Udbuddet er opdelt i 8 udbudsenheder, der hver omfatter 1 - 7 vogne.

Hertil er der option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 194 601 480.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 3
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

6 type 3 vogne i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 19 785 600.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

5 type 6 vogne og 1 type 7 vogn i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 40 697 280.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

3 type 3 vogne, 3 type 6 vogne og 1 type 7 vogn i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 40 705 920.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 4

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

2 type 3 vogne, 2 type 6 vogne og 1 type 7 vogn i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 33 180 480.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 5

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

2 type 3 vogne og 2 type 6 vogne i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 22 861 440.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 6

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

3 type 3 vogne og 3 type 6 vogne i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 28 702 080.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på alle enheder (dog ikke elbiler) på en ekstra garantivogn med ca. samme kørselsomfang som de eksisterende vogne. Det vil sige, at Movia inden for kontraktperiodens første 12 måneder, med et 3 måneders skriftligt varsel, kan udvide kørslen med 1 ekstra vogn pr. udbudsenhed til de i kontrakten aftalte vilkår. Dog vil der for enheder indeholdende både type 6-vogne og type 3-vogne kunne udløses både en type 6-vogn og en type 3-vogn.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 7

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1 type 1 elbil i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 334 340.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: ja
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej</div>
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbudsenhed nr. 8

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1 type 1 elbil i Movias område - Se udbudsbetingelserne for detaljer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 334 340.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2020
Slut: 28/02/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Movia har ret til at forlænge kontraktperioden for hele eller dele af kontrakten med op til 2 år, på uændrede vilkår i øvrigt. Forlængelsen kan eksempelvis opdeles i 4 perioder på hver 6 måneder. Se udbudsbetingelserne for detaljer og indeksering af betaling i forbindelse med forlængelser.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal være optaget i CVR-registret eller tilsvarende udenlandsk register.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiveren og dennes underleverandør(er) skal senest på tidspunktet for afgivelse af tilbud have enten:

— Gyldig tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring i henhold til lovbekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 om buskørsel (med senere ændringer),

— Gyldig tilladelse til erhvervsmæssig persontransport i henhold til lov nr. 1538 af 19.12.2017 om taxikørsel (med senere ændringer),

— Gyldig tilladelse til offentlig servicetrafik i henhold til den tidligere taxilov - lov nr. 107 af 30.1.2013 (med senere ændringer) eller

— Gyldig tilladelse til taxikørsel i henhold til den tidligere taxilov - lov nr. 107 af 30.1.2013 (med senere ændringer).

Tilbudsgiveren og dennes underleverandør(er) skal senest på tidspunktet for afgivelse af tilbud være i besiddelse af det nødvendige antal tilladelser til den kørsel, der afgives tilbud på. Herved forstås, at tilbudsgiveren skal være i besiddelse af et samlet antal tilladelser til kørsel mindst svarende til det samlede antal vogne, som tilbudsgiveren i bilag 3 angiver at ville anvende til at udføre kørslen.

Hvis tilbudsgiver er et kørselskontor eller bestillingskontor, er kravet opfyldt, hvis de tilsluttede vognmænd besidder de for kørslens udførelse nødvendige tilladelser, jf. ovenfor og hvis kørselskontoret/bestillingskontoret har enten:

— Gyldig tilladelse til at drive kørselskontor i henhold til lov nr. 1538 af 19.12.2017 § 5 eller

— Gyldig tilladelse til bestillingskontor i henhold til den tidligere taxilov - lov nr. 107 af 30.1.2013 (med senere ændringer).

III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgivere og underleverandører, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § § 135-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2 er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens/underleverandørens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Tilbudsgivere, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene § § 135-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2 vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Underleverandører, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene § § 135-136 og § 137, stk. 1, nr. 1 og 2, skal erstattes, jf. udbudslovens § 177, stk. 5.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Erklæring fra pengeinstitut/kautionsforsikringsselskab/finansieringsselskab om, at der for tilbudsgiver kan stilles en garanti på 50 000 DKK pr. vogn, i tilfælde af indgåelse af kontrakt. Se udbudsbetingelserne for detaljer.

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Se udbudsbetingelser.

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Se udbudsbetingelser.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Se udbudsbetingelser.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/01/2020
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 15/10/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/01/2020
Tidspunkt: 14:01
Sted:

Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej 3, 2500 Valby

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ikke adgang til åbning af tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Movia afholder informationsmøde om udbuddet på følgende stede og dato:

- Tirsdag d. 10.12.2019 - kl. 10:00

Næstved sygehus (Den store mødesal), Ringstedgade 61, 4700 Næstved,

- Onsdag d. 11.12.2019 - kl. 10:00

Movia, Gammel Køge landevej 3, 2500 Valbyl

- Tilmelding på operatorer@moviatrafik.dk - senest onsdag d. 4.12.2019,

- Møderne dækker kun garantiudbuddet (FG10) og afholdes kun, hvis der er tilmeldte.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (klagenævnsloven), gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Efter klagenævnslovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet.

I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1 og § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/11/2019

Send til en kollega

0.234