23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 242-595144
Offentliggjort
16.12.2019
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Finansministeriets Koncern - Moderniseringsstyrelsen

Udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af flytteydelser (Flytteaftalen)


Finansministeriets Koncern - Moderniseringsstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Finansministeriets Koncern - Moderniseringsstyrelsen
CVR-nummer: 10213231
Postadresse: Landgreven 4
By: København K
NUTS-kode: DK
Postnummer: 1301
Land: Danmark
Kontaktperson: Nete Schmidt Pilsgaard
E-mail: nespi@modst.dk
Telefon: +45 20590624

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/106109434.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af flytteydelser (Flytteaftalen)

Sagsnr.: 2019-1740
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Moderniseringsstyrelsen udbyder en rammeaftale vedrørende indkøb af flytteydelser på vegne af hele staten. Rammeaftalen er opdelt i tre (3) delaftaler. Ydelsens nærmere indhold fremgår af pkt. II.2.4).

Statslige institutioner bliver ved rammeaftalens ikrafttræden forpligtet til at anvende rammeaftalen.

Institutionerne for forberedende grunduddannelse er forpligtede til at anvende aftalen.

En række selvejende institutioner mv., hvis bevilling er optaget på finansloven, er oprindelige parter i rammeaftalen og kan derfor gøre brug af rammeaftalen. Danmarks Nationalbank, Folketinget, Dansk Institut for Internationale studier, Institut for Menneskerettigheder, Færøernes Hjemmestyre samt Grønlands Selvstyre er ligeledes parter i rammeaftalen og kan derfor gøre brug af rammeaftalen. Disse har ret, men ikke pligt til at anvende aftalen. Forsvarsministeriets ressortområde (Forsvaret) har ret, men ikke pligt til at anvende aftalen.

Nærmere oplysninger om partsstatus fremgår af udbudsmaterialet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 80 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
63120000
63520000
63710000
63712000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter følgende flytteydelser inden for følgende områder:

Flytteservice bestående af:

— Kontorflytning fra én lokation til en anden lokation, internt såvel som eksternt. Dette indebærer flytning af forud definerede standard- og nettoarbejdspladser og forud defineret supplerende kontorinventar og -udstyr, derunder nødvendig adskillelse og samling af skriveborde og inventar, ned- og udpakning, samt mere kompleks kontorflytning,

— Flytning af arkiv, bl.a. i relation til en kontorflytning fra én lokation til en anden lokation, internt såvel som eksternt,

— Flyttestyring herunder planlægning og udformning af flyttelogistik og mærkningsmateriale.

Flytterelaterede ydelser bestående af:

— Fra- og tilkobling af it- og teleudstyr vedrørende PC, skærme, tastatur, bordlampe, telefon,

— Rømning og oprydning af fraflyttede lokaler,

— Flytning af tunge effekter, eksempelvis brand- og pengeskabe,

— Færdigjustering efter endt flytteopgave,

— Midlertidig bufferopmagasinering af flyttegods i direkte relation til den enkelte flytteopgave,

— Leje/køb af flyttekasser, hvor disse ikke allerede indgår i flytteopgaven og leje af flyttebure,

— Leje af containere til brug ved rømning/oprydning,

— Ekstra forsikringsdækning.

Ovennævnte udgør alene en overordnet beskrivelse af ydelsen. Ydelsens nærmere indhold fremgår af rammeaftalen, herunder bilag 1B.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
60100000
63120000
63520000
63710000
63712000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter følgende flytteydelser inden for følgende områder:

Flytteservice bestående af:

— Kontorflytning fra én lokation til en anden lokation, internt såvel som eksternt. Dette indebærer flytning af forud definerede standard- og nettoarbejdspladser og forud defineret supplerende kontorinventar og -udstyr, derunder nødvendig adskillelse og samling af skriveborde og inventar, ned- og udpakning, samt mere kompleks kontorflytning,

— Flytning af arkiv, bl.a. i relation til en kontorflytning fra én lokation til en anden lokation, internt såvel som eksternt,

— Flyttestyring herunder planlægning og udformning af flyttelogistik og mærkningsmateriale.

Flytterelaterede ydelser bestående af:

— Fra- og tilkobling af it- og teleudstyr vedrørende PC, skærme, tastatur, bordlampe, telefon,

— Rømning og oprydning af fraflyttede lokaler,

— Flytning af tunge effekter, eksempelvis brand- og pengeskabe,

— Færdigjustering efter endt flytteopgave,

— Midlertidig bufferopmagasinering af flyttegods i direkte relation til den enkelte flytteopgave,

— Leje/køb af flyttekasser, hvor disse ikke allerede indgår i flytteopgaven og leje af flyttebure,

— Leje af containere til brug ved rømning/oprydning,

— Ekstra forsikringsdækning.

Ovennævnte udgør alene en overordnet beskrivelse af ydelsen. Ydelsens nærmere indhold fremgår af rammeaftalen, herunder bilag 1B.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
60100000
63120000
63520000
63710000
63712000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter følgende flytteydelser inden for følgende områder:

Flytteservice bestående af:

— Kontorflytning fra én Lokation til en anden Lokation, internt såvel som eksternt. Dette indebærer flytning af foruddefinerede standard- og nettoarbejdspladser og foruddefineret supplerende kontorinventar og -udstyr, derunder nødvendig adskillelse og samling af skriveborde og inventar, ned- og udpakning, samt mere kompleks kontorflytning,

— Flytning af arkiv, bl.a. i relation til en kontorflytning fra én lokation til en anden lokation, internt såvel som eksternt,

— Flyttestyring herunder planlægning og udformning af flyttelogistik og mærkningsmateriale.

Flytterelaterede ydelser bestående af:

— Fra- og tilkobling af it- og teleudstyr vedrørende PC, skærme, tastatur, bordlampe, telefon,

— Rømning og oprydning af fraflyttede lokaler,

— Flytning af tunge effekter, eksempelvis brand- og pengeskabe,

— Færdigjustering efter endt flytteopgave,

— Midlertidig bufferopmagasinering af flyttegods i direkte relation til den enkelte flytteopgave,

— Leje/køb af flyttekasser, hvor disse ikke allerede indgår i flytteopgaven og leje af flyttebure,

— Leje af containere til brug ved rømning/oprydning,

— Ekstra forsikringsdækning.

Ovennævnte udgør alene en overordnet beskrivelse af ydelsen. Ydelsens nærmere indhold fremgår af rammeaftalen, herunder bilag 1B.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: CT Flyt & Service ApS
By: Køge
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: TLS A/S
By: Risskov
NUTS-kode: DK04
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: J. Ødums Eftf. A/S
By: Randers
NUTS-kode: DK04
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: CT Flyt & Service ApS
By: Køge
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: JONAS A/S
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Bryde & Sønner A/S
By: Skovlunde
NUTS-kode: DK01
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: JONAS A/S
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 67 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: CT Flyt & Service A/S
By: Køge
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 67 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Bryde & Sønner A/S
By: Skovlunde
NUTS-kode: DK01
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 67 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
06/12/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Per Andersen A/S
By: Kastrup
NUTS-kode: DK01
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 67 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
By: Viborg
Land: Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/12/2019

Send til en kollega

0.042