Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9b19bdde-23a7-4380-9906-2457bde58fef/publicMaterial
Udbyder
Aalborg Forsyning
Vindere
Levering af 1 stk. fabriksny 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
(02.03.2020)
Im. Stiholt
Ølgodvej 8
9220 Aalborg Ø
Levering af 1 stk. fabriksnyt 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
Aalborg Forsyning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33 16 46 10
Postadresse: Hjulmagervej 24
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Berg
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
Telefon: +45 25204573
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Levering af 1 stk. fabriksnyt 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
Leverancen omfatter 1 stk. 4-akslede chassis færdigopbygget med kroghejs og kran.
Aalborg Kommune
Jf. afsnit II.1.4.
Nærværende udbud omfatter 1 stk. option på afgivelse af tilbud på tilføjelse af hjælpefunktion til styretøjet.
Tilbudsgivere er ikke forpligtet til at afgive tilbud på optionen, og eventuelle tilbud på optionen medgår ikke i processen for udvælgelse, evaluering og tildeling.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I henhold til udbudsmaterialet.
I henhold til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med afgivelse af tilbud skal tilbudsgiver udfylde ESPD (Fælles europæisk udbudsdokument), som er en formel erklæring om, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de situationer, hvor han vil blive udelukket, og at tilbudsgiver opfylder de relevante egnethedskriterier.
ESPD’et findes på udbudssagen i Ethics, og udfyldes via link hertil.
Vær opmærksom på, at ESPD’et indeholder flere felter end dem ordregiver beder om udfyldelse af, og at der kan være forskel på, om der skal svares af- eller bekræftende på spørgsmålene (ja/nej). Tilbudsgiver skal leve op til de obligatoriske udelukkelsesgrunde.
I udbudsbetingelserne fremgår det, hvilke punkter der skal udfyldes af tilbudsgiver, og vejledning til udfyldelse er angivet i parentes.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (LBK nr. 593 af 2.6.2016) (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk