23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 245-603578
Offentliggjort
19.12.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Herning Kommune

Personbefordring for Herning Kommune - Geografisk delområde F


Herning Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Herning Kommune
Postadresse: Torvet 5
By: Herning
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
E-mail: Marc.masana@herning.dk
Telefon: +45 96282349

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.herning.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
//txtmark end-->

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Personbefordring for Herning Kommune - Geografisk delområde F

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Genudbud af personbefordring for Herning Kommune. Tidligere bekendtgørelsesnummer 2016/S 052-086137. Genudbuddet foretages efter reglerne vedrørende hasteprocedure og begrundes med at Herning Kommune er forpligtet til at stille en kørselsordning til rådighed for Herning Kommunes skolebørn og øvrige borgere. Hasteproceduren er valgt på baggrund af kontraktens ikrafttrædelse er d. 1.8.2016 og vognmændene skal have tilstrækkelig tid til at etablere en kapacitet (køb af eventuel køretøjer og eventuel ansættelse af personale) der matcher opgaven. Herning Kommune ønsker at modtage tilbud på Personbefordrning af Herning Kommunes borgere for de befordringsopgaver, som borgerne er visiteret til. Herning Kommunes kørselskontor er et koordineringskontor for de enheder i Herning Kommune, som bestiller befordring inden for området, som nærværende udbud omfatter. Kørselskontorets primære opgave er at koordinere befordringen, så den bliver så fordelagtig som muligt for Herning Kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale F - F1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

F1 dækker befordring fra dette geografiske område (ud-kørsel) til skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune samt kørsel til dette geografiske område (hjem-kørsel) fra skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune. Desuden kan der forekomme befordring i Herning By jf. § 3 stk. 4 ”Tilkøbsydelser – befordring i Herning By”.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed - dataregistrering og flow / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Service - åbningstid for borgere / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Herning Kommune forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, at anmode om en udfyldt og underskrevet Serviceattest fra Erhversstyrelsen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale F - F2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

F1 dækker befordring fra dette geografiske område (ud-kørsel) til skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune samt kørsel til dette geografiske område (hjem-kørsel) fra skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune. Desuden kan der forekomme befordring i Herning By jf. § 3 stk. 4 ”Tilkøbsydelser – befordring i Herning By”.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed - dataregistrering og flow / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Service - åbningstid for borgere / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Herning Kommune forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, at anmode om en udfyldt og underskrevet serviceattest fra Erhversstyrelsen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale F - F3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

F1 dækker befordring fra dette geografiske område (ud-kørsel) til skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune samt kørsel til dette geografiske område (hjem-kørsel) fra skoler, institutioner, aktivitetscentre og beskæftigelsestilbud i hele Herning Kommune. Desuden kan der forekomme befordring i Herning By jf. § 3 stk. 4 ”Tilkøbsydelser – befordring i Herning By”.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed - dataregistrering og flow / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Service - åbningstid for borgere / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Herning Kommune forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, at anmode om en udfyldt og underskrevet Serviceattest fra Erhversstyrelsen.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 061-102583
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale F - F1

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale F - F2

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delaftale F - F3

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Det er Herning Kommunes kørselskontor, der i forhold til nærværende EU udbud, koordinerer al befordring omfattet af udbuddet. Der er alene tale om borgere der er visiteret af Herning Kommune til personbefordring. Tidligere har der være befordring (skolekørsel) af Borgere bosat i andre kommuner, men denne befordringsopgave er ikke en del af nærværende EU-udbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til: 1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1;

2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

- 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort,

- 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen,

- 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende. Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/12/2019

Send til en kollega

0.047