Fakta om udbudet
Udbyder
Viborg Kommune
Annullering af EU-udbud på levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune
Viborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Lina Thomsen
E-mail: liand@viborg.dk
Telefon: +45 41719215
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/117413082.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/
Del II: Genstand
Annullering af EU-udbud på levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune
Udbuddet vedrører levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune.
Den udbudte kørsel omfatter skolebuskørsel samt anden kørsel (variabel skolekørsel, specialskolekørsel, specialkørsel til dag- og klubtilbud samt kørsel af borgere til dagcentre og genoptræning).
Ordregiver annullerer udbuddet på grund af mangler i bilagsmaterialet.
Udbuddet vil blive genudbudt. Tidsplanen for genudbuddet er endnu uafklaret.
Delaftale 1
Delaftalen vedrører levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune.
Delaftalen omfatter skolebuskørsel samt anden kørsel i skoledistrikterne Vestervang skole, Løgstrup skole, Ulbjerg skole, Skals Skole, Møldrup Skole og Brattingsborgskolen.
Delaftale 2
Delaftalen vedrører levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune.
Delaftalen omfatter skolebuskørsel samt anden kørsel i skoledistrikterne Nordre Skole, Houlkærskolen, Sødalskolen, Ørum Skole og Hammershøj Skole.
Delaftale 3
Delaftalen vedrører levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune.
Delaftalen omfatter skolebuskørsel samt anden kørsel i skoledistrikterne Bøgeskovskolen, Egeskovskolen, Rødkærsbro Skole, Møllehøjskolen og Overlund Skole.
Delaftale 4
Delaftalen vedrører levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune.
Delaftalen omfatter skolebuskørsel samt anden kørsel i skoledistrikterne Karup Skole, Frederiks Skole, Hald Ege Skole, Søndre Skole og Finderuphøj Skole.
Delaftale 5
Delaftalen vedrører levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune.
Delaftalen omfatter skolebuskørsel samt anden kørsel i skoledistrikterne Vestfjends Skole, Stoholm Skole, Mønsted Skole, Sparkær Skole og Vestre Skole.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136.
Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7.
Før beslutning om tildeling af kontrakt vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra de(n) tilbudsgiver(e), som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakt. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation:
— Vedr. udelukkelsesgrunde: Gyldig serviceattest, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen,
— Vedr. økonomisk og finansiel formåen: Årsregnskaber eller uddrag heraf for det senest afsluttede regnskabsår. Regnskabsoplysninger skal være revisorpåtegnet.
Referencelisten fra ESPD'et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Ordregiver vil give en passende frist for fremsendelsen. I det tilfælde, hvor tilbudsgiver allerede har denne dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse.
Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk