23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 005-007187
Offentliggjort
08.01.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sjælland

Udbud med forhandling af rammeaftale omhandlende teleKit/assets og tilknyttede drifts-, service-, logistik- og særlige logistikydelser ifm. telemedicin


Region Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Eghoff
E-mail: aegh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 22715156

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud med forhandling af rammeaftale omhandlende teleKit/assets og tilknyttede drifts-, service-, logistik- og særlige logistikydelser ifm. telemedicin

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Landsdelsprogram Sjælland udbyder rammeaftale om levering af teleKit/assets og tilknyttede drifts-, service-, logistik- og særlige logistikydelser i relation til Landsdelsprogram Sjællands drift af tværsektorielle telemedicinske forløb på vegne af Region Sjælland og de 17 sjællandske kommuner.

Leverandøren skal yde teleKit/assets og tilknyttede drifts-, service-, logistik- og særlige logistikydelser i henhold til de sundhedsfaglige medarbejdere ved regionen og de 17 kommuners løbende bestilling af opsætning af telekit ved ny-henvist borger, udskiftning af telekit ved borger og nedtagning af teleKit, når borger ikke længere er i et telemedicinsk forløb.

Således skal leverandøren bl.a.:

— Håndtere lager og assetregistrering,

— Modtage og håndtere bestillinger,

— Pakke og klargøre telekit,

— Levere og ombytte telekit,

— Opsætning og afhentning af telekit.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000
60000000
60161000
79920000
79991000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Landsdelsprogram Sjælland (LP Sjælland) er etableret som et tværsektorielt samarbejde mellem Region Sjælland, de 17 sjællandske kommuner og de alment praktiserende læger i Region Sjælland. LP Sjælland varetager på vegne af samarbejdets partnere det daglige driftsansvar for afvikling og understøttelse af tværsektorielle telemedicinske forløb.

Formålet med rammeaftalen er at sikre en ensartet, stabil og fælles drifts-, service- og logistikløsning for alle deltagende parter, hvor sundhedsfaglige og borgere vil opleve en høj kvalitet i leverancerne, uanset hvilken kommune, sygehus eller praktiserende læge borgeren er tilknyttet. Det bærende princip er et fælles sammenhængende patientforløb, med fælles ydelser og løsninger. Leverandøren får en nøglerolle i den daglige drift af de telemedicinske forløb, da leverandøren bliver ansvarlig for at sikre, at borgere som tilmeldes et telemedicinsk forløb får en god opstart med en punktlig opsætning og leverance af teleKits. Leverandøren skal således håndtere bestillinger fra ca. 100 sundhedsfaglige i samtlige 17 kommuner og fra Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

1) Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele rammeaftalen på grundlag af det første bud uden at indgå forhandling;

2) Forhandlingen forventes gennemført som et kortvarigt forløb, hvor der forhandles om forbedringer og præciseringer på baggrund af de indledende tilbud samt muligheden for at optimere udbudsmaterialet;

3) Ordregiver vil ikke yde vederlag til deltagerne i forhandlingerne.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 223-547471
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

TeleKit/assets og tilknyttede drifts-, service-, logistik- og særlige logistikydelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

1) Kunden forbeholder sig ret til at anvende delydelsesreglen og dermed tildele særskilte delkontrakter iht. udbudslovens § 8, stk. 2;

2) De udbudte ydelser udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/01/2020

Send til en kollega

0.11