Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=260788&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Opdateringer
Udbud på levering af dagligvarer til Vordingborg og Næstved Kommune
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
E-mail: nkaler@naestved.dk
Telefon: +45 55885495
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
CVR-nummer: 29 18 96 76
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
E-mail: nkaler@naestved.dk
Telefon: +45 55885495
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vordingborg.dk/
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
E-mail: nkaler@naestved.dk
Telefon: +45 55885495
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.faxekommune.dk/
Den danske udbudsloven lov nr. 1564 af 15.12.2015 er brugt som den gældende nationale lovgivning.
Kontrakten omfatter Vordingborg og Næstved Kommune, med option på tiltrædelse af Faxe Kommune.
Del II: Genstand
Udbud på levering af dagligvarer til Vordingborg og Næstved Kommune
Vordingborg og Næstved Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at afgive tilbud på offentligt EU-udbud på levering af dagligvarer, herunder fødevare såvel økologiske som konventionelle, til institutionerne i Vordingborg og Næstved Kommune. Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Delaftale 1 Næstved Kommune
Næstved Kommune
Delaftale 1 omfatter levering af dagligvarer, herunder fødevarer såvel økologiske som konventionelle til institutionerne i Næstved Kommune.
Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
I bilag 4 findes en liste over institutionerne i Næstved Kommune.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Faxe Kommune har en option på senere indtrædelse. Faxe Kommune er estimeret med et årligt forbrug på 1 700 000 DKK. Vindende leverandør, får besked hvis optionsmuligheden vil blive udnyttet.
Faxe Kommune har en option på senere indtrædelse. Faxe Kommune er estimeret med et årligt forbrug på 1 700 000 DKK. Vindende leverandør, får besked hvis optionsmuligheden vil blive udnyttet.
Delaftale 2 Svend Gønge skoleområde
Vordingborg Kommune
Delaftale 2 omfatter levering af dagligvarer, herunder fødevarer såvel økologiske som konventionelle til institutionerne beliggende i Svend Gønge skoleområde i Vordingborg Kommune.
Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90.
I første omgang vil udbuddet blive implementeret som et pilotprojekt med fokus på skole og dagtilbudsområdet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
I bilag 3 findes en liste over institutionerne i Vordingborg Kommune.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Delaftale 3 Præstø skoleområde
Vordingborg Kommune
Delaftale 3 omfatter levering af dagligvarer, herunder fødevarer såvel økologiske som konventionelle til institutionerne beliggende i Præstø skoleområde i Vordingborg Kommune.
Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90.
I første omgang vil udbuddet blive implementeret som et pilotprojekt med fokus på skole og dagtilbudsområdet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
I bilag 3 findes en liste over institutionerne i Vordingborg Kommune.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Delaftale 4 Gåsetårn skoleområde
Vordingborg Kommune
Delaftale 4 omfatter levering af dagligvarer, herunder fødevarer såvel økologiske som konventionelle til institutionerne beliggende i Gåsetårn skoleområde i Vordingborg Kommune.
Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90.
I første omgang vil udbuddet blive implementeret som et pilotprojekt med fokus på skole og dagtilbudsområdet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
I bilag 3 findes en liste over institutionerne i Vordingborg Kommune.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Delaftale 5 Kulsbjerg skoleområde
Vordingborg Kommune
Delaftale 5 omfatter levering af dagligvarer, herunder fødevarer såvel økologiske som konventionelle til institutionerne beliggende i Kulsbjerg skoleområde i Vordingborg Kommune.
Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90.
I første omgang vil udbuddet blive implementeret som et pilotprojekt med fokus på skole og dagtilbudsområdet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
I bilag 3 findes en liste over institutionerne i Vordingborg Kommune.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Delaftale 6 Møn skoleområde
Vordingborg Kommune
Delaftale 6 omfatter levering af dagligvarer, herunder fødevarer såvel økologiske som konventionelle til institutionerne beliggende i Møn skoleområde i Vordingborg Kommune.
Der er således tale om en aftale, hvor institutionerne køber ind for mindre end 1 500 DKK per ordre, da de ellers vil være forpligtet til at handle på vores forpligtende SKI aftale 50.90.
I første omgang vil udbuddet blive implementeret som et pilotprojekt med fokus på skole og dagtilbudsområdet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. 6.2 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
I bilag 3 findes en liste over institutionerne i Vordingborg Kommune.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Kontrakten kan forlænges op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal opgive sin bruttofortjeneste for de seneste 2 regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal opgive sin egenkapital for de seneste 2 regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal have en gældende erhvervsansvarsforsikring.
- Tilbudsgiver må ikke have haft negativ bruttofortjeneste i de seneste 2 regnskabsår,
- Tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital i de seneste 2 regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal vedlægge en kopi af gældende erhvervsansvarsforsikring, som både dækker personskade og tingskade.
- Tilbudsgiver skal opgive de mest betydelige sammenlignelige opgaver inden for levering af dagligvarer til offentlige myndigheder, alternativt private virksomheder.
- Tilbudsgiver skal beskrive de betydeligste sammenlignelige opgaver inden for levering af dagligvarer til offentlige myndigheder, alternativt private virksomheder, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år. Beskrivelsen skal angive:
- Oplysninger om kontaktperson hos virksomheden (navn, e-mail og telefonnummer),
- Opgavetyper,
- Periode,
- Volumen af de pågældende opgaver.
Del IV: Procedure
Næstved Kommune
Det vil ikke være muligt at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk