Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Kommune
Bekendtgørelse om indgået kontrakter: EU-udbud af leasing af biler til Egedal Kommune
Egedal Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Barnekov
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/116994295.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Bekendtgørelse om indgået kontrakter: EU-udbud af leasing af biler til Egedal Kommune
Egedal Kommune har udbudt operationel leasing af op til 36 biler. Det vindende tilbud vil være det tilbud, der afgiver tilbuddet med den laveste pris.
Egedal Kommune har udbudt operationel leasing af op til 36 biler.
Tilbudsgiver skal levere leasingaftaler på 17 biler i 2020, 7 biler i 2021 og en option på leasing af op til yderligere 12 biler til og med 2021. Der henvises til kravspecifikationens afsnit 2.1. for specificerede leveringsterminer.
Mulighed for leasing af op til 12 biler til og med 2021.
Der skal underskrives en arbejdsklausul.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af leasing af biler til Egedal Kommune
Postadresse: Dynamovej 10
By: Søborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2860
Land: Danmark
Telefon: +45 44850400
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk