23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 019-041869
Offentliggjort
28.01.2020
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Esbjerg Kommune

Udbud af kørsel af handicappede børn og børn med særlige behov


Esbjerg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Esbjerg Kommune
CVR-nummer: 29189803
Postadresse: Torvegade 74
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6700
Land: Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
Telefon: +45 76161448

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.esbjergkommune.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6d375bd0-3a5b-4b36-9c6a-98c12fd91eff/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af kørsel af handicappede børn og børn med særlige behov

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af kørsel af følgende borgergrupper:

- Handicappede børn – jf. servicelovens § 41 og 52,

- Børn med særlige behov – jf. servicelovens § 52.

Kørslen skal ske til samtlige af ordregivers enheder og institutioner. Det er dog hovedsageligt familie-området, som er ansvarlig af kørsel af de i udbuddet omhandlede områder.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 5 600 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
60100000
60120000
60130000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Esbjerg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører levering af kørsel af følgende borgergrupper:

- Handicappede børn – jf. servicelovens § 41 og 52,

- Børn med særlige behov – jf. servicelovens § 52.

Kørslen skal ske til samtlige af ordregivers enheder og institutioner. Det er dog hovedsageligt familie-området, som er ansvarlig af kørsel af de i udbuddet omhandlede områder.

Der er tale om individuelt tilrettelagt kørsel ud fra den enkelte borgers behov. Disse behov kræver yderst fleksibel kørsel, da det er forældrene/ de pårørende selv, der aftaler kørselstidspunkter med leverandøren, ligesom afbud meget tæt på kørselstidspunktet må forventes i enkelte tilfælde, grundet borgerens handicap/ situation. Der betales ikke for kørsel ved afbud, hvor afbuddet sker inden køretøjet er sendt af sted efter borgeren.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
02/03/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet vedrører levering af kørsel af følgende borgergrupper:

- Handicappede børn – jf. servicelovens § 41 og 52,

- Børn med særlige behov – jf. servicelovens § 52.

Kørslen skal ske til samtlige af ordregivers enheder og institutioner. Det er dog hovedsageligt familie-området, som er ansvarlig af kørsel af de i udbuddet omhandlede områder.

Udbuddet vil blive gennemført som et offentligt udbud, jf. udbudsloven, lov nr 1564 af 15.12.2015, hvilket betyder, at enhver kan afgive tilbud

Dette er et høringsmateriale på det udbud, som forventes lavet i foråret 2020. Ordregiver ønsker kommentarer til materialet med henblik på at få udarbejdet det bedst mulige udbudsmateriale og for at kunne tilrette eventuelle uhensigtsmæssigheder inden udbuddet bekendtgøres.

Der er frist for at afgive høringssvar torsdag d. 13.2.2020. Som udgangspunkt er det følgende, som potentielle tilbudsgiver meget gerne må give kommentarer til:

- Evalueringsmodellen,

- Udvælgelseskriterierne,

- Kravspecifikation, herunder om der er uhensigtsmæssigheder eller noget ekstra, som bør tilføjes.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/01/2020

Send til en kollega

0.047