23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 022-049383
Offentliggjort
31.01.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Odense Kommune

Renhold og vedligehold af trafik- og vejskilte


Odense Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Kommune
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Laurits Nielsen
E-mail: martn@odense.dk
Telefon: +45 20494128

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Renhold og vedligehold af trafik- og vejskilte

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører drift og vedligeholdelse af samtlige skilte, standere og kantpæle i Odense Kommune.

Dette indebærer udskiftning, reparation og nyopsætning af trafik og vejskilte som led i den daglige drift.

Udbuddet indebærer også renholdelse samt eftersyn og vedligeholdelse af skilte og kantpæle, der er placeret på offentlige veje og arealer samt private fællesveje med serviceaftale.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 10 235 232.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34992300
44423400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Odense Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører drift og vedligeholdelse af samtlige skilte, standere og kantpæle i Odense Kommune.

Dette indebærer udskiftning, reparation og nyopsætning af trafik og vejskilte som led i den daglige drift.

Udbuddet indebærer også renholdelse samt eftersyn og vedligeholdelse af skilte og kantpæle, der er placeret på offentlige veje og arealer samt private fælles veje med serviceaftale.

Inklusive eftersyn af skilte og tavlemateriel.

Der er tale om renholdelse af ca. 4 000 antal lave skilte (<1,2 m) samt ca. 3 000 kantpæle 1 gang hvert forår.

Renholdelse af samtlige ca. 3 0000 skilte 1 gang årligt om efteråret.

Desuden skal der føres eftersyn af samtlige skilte 1 x årligt i forbindelse med renholdelsen om efteråret.

Antal skilteportaler med boltegrupper som skal efterses forventes at udgøre ca. 33 antal skilte.

Alle mængder er skønnet og kan forventes at varierer med ±10%.

Ordregiver gør opmærksom på at veje med serviceordning udgår i løbet af 2020.

Ordregiver gør opmærksom på, at der i forbindelse med udbygningen af letbanen tilkommer ca. 1 300 antal skilte til letbanen som også indgår i denne aftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 80 %
Omkostningskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 199-483725
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
27/01/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: NCC Roadservice A/S
CVR-nummer: 40598081
Postadresse: Tobaksvejen 2A
By: Søborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2860
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 13 600 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 10 235 232.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Virksomhedsoverdragelsesloven finder anvendelse. Der henvises iøvrigt til "Udkast til rammeaftale" § 7 samt bilag 6.

Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes punkt 8.1.

Baseret på det det historiske forbrug og justeret for forventninger til fremtidige ændringer i forbrugsmønstre, forventes det, at den årlige omsætning vil være 3 400 000 DKK. Denne værdi er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/01/2020

Send til en kollega

0.047