Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Håndtering og bortskaffelse af erhvervs- og farligt affald for HOFOR koncernen
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Munch-Boutrup
E-mail: metmun@hofor.dk
Telefon: +45 27953818
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Håndtering og bortskaffelse af erhvervs- og farligt affald for HOFOR koncernen
For at minimere den administrative proces, samt fremme bæredygtighed og sikre en gennemgående sporbarhed for det affald og de dertilhørende CO2 emissioner, som HOFOR producerer, ønsker HOFOR at samle affaldshåndteringen i én rammeaftale med 2 delaftaler (Delaftale A - erhvervsaffald og delaftale B - farligt affald).
Delaftale A - Håndtering og bortskaffelse af erhvervsaffald for HOFOR koncernen
Delaftale A – Omfatter håndteringen og bortskaffelsen af erhvervsaffald med følgende ydelser:
— Udlejning og opstilling af diverse beholdere til affaldshåndtering
— Indsamling og transport af diverse beholdere jf. gældende lovgivning
— Håndtering og bortskaffelse af affald, jf. gældende lovgivning
— Levering af IT-baseret internetløsning til afrapportering af månedsstatistik for (fraktionsopdelte mængder med tilhørende EAK koder, fordelt på lokationer)
— Levering af løbende indberetninger og godkendelser hvor nødvendigt, jf. gældende lovgivning
— Levering-, montering og vedligeholdelse af piktogrammer til intern kildesortering på lokationer
— Rådgivning til lokationer i forbindelse med opstilling og type af beholdere, korrekt sortering og tømningsfrekvenser
— Deltagelse ved ad hoc statusmøder (herunder Amagerværket og Vejlandshus).
Delaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Delaftale B - Håndtering og bortskaffelse af farligt affald for HOFOR Koncernen
Delaftale B – Omfatter håndteringen og bortskaffelsen af farligt affald med følgende ydelser:
— Udlejning og opstilling af diverse beholdere til affaldshåndtering
— Indsamling og transport af diverse beholdere jf. gældende lovgivning
— Håndtering og bortskaffelse af affald, jf. gældende lovgivning
— Levering af IT-baseret internetløsning til afrapportering af månedsstatistik for (fraktionsopdelte mængder med tilhørende EAK koder, fordelt på lokationer)
— Levering af løbende indberetninger og godkendelser hvor nødvendigt, jf. gældende lovgivning
— Levering-, montering og vedligeholdelse af piktogrammer til intern kildesortering på lokationer
— Rådgivning til lokationer i forbindelse med opstilling og type af beholdere, korrekt sortering og tømningsfrekvenser
— Deltagelse ved ad hoc statusmøder (herunder Amagerværket og Vejlandshus).
Delaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale A - Håndtering og bortskaffelse af erhvervsaffald for HOFOR koncernen
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale B - Håndtering og bortskaffelse af farligt affald for HOFOR Koncernen
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk