Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Renovation A/S
Indkøb af 1 stk. hydraulisk materialehåndteringsmaskine på hjul
Odense Renovation A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17414070
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
Telefon: +45 63138223
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/120719333.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 1 stk. hydraulisk materialehåndteringsmaskine på hjul
Anskaffelse af 1 stk. hydraulisk materialehåndteringsmaskine, 15-17 tons, hævbar kabine, massive gummidæk, centralsmøring, rotor og sortérgrab.
Odense
Anskaffelse af 1 stk. hydraulisk materialehåndteringsmaskine, 15-17 tons, hævbar kabine, massive gummidæk, centralsmøring, rotor og sortérgrab, 4 hydrauliske støtteben med store støtteplader, højeste EU-motornorm, partikelfilter, reversibel blæser på køler.
Udbuddet omfatter tilbagekøb af 1 stk. brugt gravemaskine på larvefødder fra 2005.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Indkøb af 1 stk. hydraulisk materialehåndteringsmaskine på hjul
Postadresse: Lundagervej 30
By: Løsning
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 8723
Land: Danmark
Telefon: +45 76748585
Fax: +45 76748586
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk